13.10.2013

Navy Blue Shiny Jacket

 
Photos by Dağcan

Herkese merhaba! Bloga birkaç gündür ara vermiş durumdayım çünkü geçtiğimiz hafta sabahtan akşama kadar "Ceza Muhakemesi Hukuku" konulu mesleki bir seminerdeydim. Aklım bazen MBFWI'daki defilelere gitmiş olsa da oldukça verimli bir eğitimdi :) Seminer sabah erken saatlerde başlayıp, akşam bittiği için Kuruçeşme Arena'ya uğrama enerjim ve motivasyonum pek kalmadı, sanırım 3 yıldır uğramadığım ilk moda haftası oldu :) Neyse, bir dahakine acısını çıkartırız...
Üzerimde görmüş olduğunuz kombinde dikkat çekmek istediğim iki ayrı parça olduğu için size de iki farklı post ile sunmaya karar verdim ve bu postu sadece cekete ayırdım :) Bu ceketi yaklaşık 10 gün önce www.frontrowshop.com adlı siteden sipariş ettim ve hemen elime ulaştı! Ayrıca ürün çeşitliliği diğer sitelerden farklı ve güzel.. Bu ceketin bir de grisi var -burada- ama ben laciverti kendime daha çok yakıştırdım. Parlaklığını da çok sevdim. Aslında daha ağır bir şey bekliyordum ama tüy gibi bir ceket geldi, çok da rahat, mevsim geçişi için ideal. Havalar soğumadan bol bol giymeyi planlıyorum! ;) Yakında kombinin devamı da geliyor, beklemede kalın, sevgiler! :*

-Z-

Hello everybody! I couldn't update blog so much in these days. It's because of my seminer about "Criminal Law" You already know that i am a lawyer so it's just a part of it. There was Mercedes Benz Fashion Week Istanbul last week but i couldn't attend it because of the seminar but it was necessary :) 

Let's talk about what i wore.. I want to show you two main pieces in this outfit. So I decide to serve it in two posts. This post is just belong to the navy blue jacket :) It's from www.frontrowshop.com and it has shipped in ten days! So fast.. :) It's shiny and so light, perfect for autumn! Loved it.. Actually there was a greay one too -here- but i thought that navy blue is my color! What do you think? :) The second part of this outfit is coming soon babies, with love! ;*

-Z-

Ceket / Jacket : Thanks to FrontRowShop




6 yorum:

  1. I love your blog & i keep coming back every time , everything is perfect about this post !!!
    This is one of the cutest outfits i have ever seen , so YOU

    * Just posted my version of a flirty androgynous style , come see !!
    http://artofnanyslife.blogspot.com/

    P.S. Follow me on insta & i will instantly follow back @nanyslife

    N@NY

    YanıtlaSil
  2. çok hoşsun... ceket on numara :)

    YanıtlaSil
  3. Wow! That's a really great jacket :)

    xx,

    -Edurne
    http://imafashionstoned.blogspot.com.es/

    YanıtlaSil
  4. awesome outfit !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    YanıtlaSil
  5. son resimdeki bakışa ben dikkat çekiim..
    çok fazla çekici..:)
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...