29.10.2013

PRESS: Mascarammaxx Interview


Merhaba! Öncelikle herkesin, Büyük Ata'mızın bizlere en güzel hediyesi olan Cumhuriyet Bayramı'nı kutluyorum.. Bu güzel günde -herkese, her şeye rağmen- bir kez daha Cumhuriyetimizle ve Mustafa Kemal Atatürk'le gurur duyuyorum...

Bu güzel günü bir de güzel bir haberle taçlandırmak istiyorum :) Dünyalar tatlısı Zuhal Varol'un benimle yapmış olduğu röportaj dün Mascarammaxx.com da yayınlandı. Sezon trendlerinden, güzel görünmenin sırlarına, "Ne Giydim?" postu çekerken ne kadar vakit harcadığıma, boş vakitlerimde neler yaptığıma, yeni bloggerlara tavsiyelere ve çoook daha fazlasına dair harika bir sohbet gerçekleştirdik.. Okumak için buraya tıklayabilirsiniz.. 

Sizi seviyorum! 

Hello guys! Today is official holiday in Turkey, because of the 90th anniversary of Turkey Republic's establishment. It's a great day and thanks to Ataturk for millions time for this... And i have one more great new for today! One of the most imporant fashion and beauty website in Turkey, called Mascarammaxx had a great interview with me! It is really funny but it's just in Turkish language.. Btw, i you want to see it you can click here... 

Love you! 

-Z-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...