19.10.2013

Stop FALL !


Hadi iyisiniz! :) Zamanı bir süreliğine donduruyorum ve sizi kaçırıp birkaç dakikalığına da olsa yaza geri götürüyorum.. Bu iyiliğimi de unutmayın :) İşte size Fethiye'nin birbirinden güzel masmavi koyları, işte size bol denizli, güneşli, tam yaz kokan fotoğraflar.. (Böyle güneş yağının kokusuyla denizin kokusunu karıştırın, biraz da elinizdeki bol buzlu ice tea şeftali koksun mesela, arkadan da tekne motorunun sesi geliyor biraz :)) Bir de kötü haber, bu son tatil postumdu, bundan sonra güzel havalarda çekilmiş bir stil postum daha var, ve ardından acı gerçek: Sonbahar... :) Sevgiler ;)

-Z-

Lucky you! :) I'm stopping the time for a few min. and taking you to summer back! Don't forget this, how wonderful person i am! :) Here you can see Fethiye's amazing valleys, sea, sun and swimming me in boat trip :) You can smell the summer with this photos.. Feel the suncream's smell with sea smell and a bit peach ice tea smell.. Yeah, this is summer girls! :) But i have also a bad new! This is the last holiday post from me :( I have one more style post which taken in good weather, then the ugly truth: FALL... :) With love ;)

-Z-

























5 yorum:

  1. Hasta yataginda yatan bir sonbahar muzdaribine ne iyi geldi bu post bilemezsin Zumra'cim :) Sonraki yazi en kisa surede bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  2. Harika kareler çok güzel zamanlar ;)

    Bayıldııım :)

    YanıtlaSil
  3. great pics !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    YanıtlaSil
  4. ahaha ben de bugün çok benzer bir postla yaza veda ettim :)
    fotolar çok eğlenceli pek beğendim :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...