9.10.2013

The Body Shop 4 Step Smoky Eye Palette


Herkese merhaba! Bugün size çok sevdiğim ve doğallığına güvendiğim markalardan biri olan The Body Shop'ın bir ürününden bahsetmek istiyorum. Hatırlarsanız The Body Shop, Blogger Bazaar 4'ün sponsorlarındandı ve bu far paleti de organizasyonda bizim için seçilmiş tatlı hediyelerden biriydi, ben de hemen deneyip sizinle paylaşmak istedim. Ürünün fotoğrafları ve gözümdeki duruşu zaten burada hazır.. Gelelim en objektif kısım olan neleri sevdim, neleri sevmedime... :) Ürün postlarımı bundan böyle bu şekilde, artılar - eksiler olarak yazmayı düşünüyorum, ne dersiniz? Yorumlarınız benim için önemli ;)

Neleri Sevdim?
1-Renk tonlarının doğallığını ve gözde bıraktığı çok hafif metalik ışıltıyı sevdim!
2-Renk pigmentleri çok yoğun olmadığı için isteseniz de kötü bir makyaj yapamıyorsunuz, doğal ve güzel oluyor her türlü :)
3-Ambalaj tasarımının şıklığını, büyük aynasını ve farların kullanım sırasına göre numaralandırılmış olmasını çok sevdim..
4-Setin içinden çıkan iki fırçaya bayıldım! Birincisi daha oval ve 1 ve 2 numaralı farı kullanmak için, ikincisi ise köşeli kenarlı ve 3-4 numaralı farlar için
5-Setin arkasında hangi numaranın gözün hangi kısmına uygulanacağını gösteren bir tablo olması güzel, böylece hiç unutmuyorsunuz :)
6-Bütün gün kalıcı, sabah sürdüğüm far, akşam olduğu gibi duruyor, ayrıca dökülme yapmıyor..

Neleri Sevmedim?
1-Renk pigmentleri yeterince güçlü değil ve özellikle 1 ve 2 numara kendini çok az belli ediyor, hele bir numara sadece çok hafif bir ışıltı bırakıyor desem yeridir.. 
2-Aşağıda gözümde uyguladığım örnekte koyu renkleri çok yoğun kullanmadım ama kendi rengini vermesi için yaklaşık 3 kat geçmek gerekiyor, doğal makyaj sevenler için ideal olsa da, direkt bu rengi istiyorsanız tekrar düşünebilirsiniz. Gerçi bu günlük makyajda abartıdan uzak sade ve naturel bir makyaj yapmanızı sağlıyor. Tamamen ne istediğinizle ilgili ;)

NOT: Bu arada gözümde ek olarak Make Up Forever Smoky Lash maskara ve YSL siyah göz kalemi var. Ancak 4 numara belli olsun diye kalemin üzerine uyguladığım için kalemin rengi soluk duruyor ;) Yorumlarınızı bekliyorum, sevgiler!

-Z-

Hi guys! Today I want to introduce you to a new product of The Body Shop. I really love this brand because it is really natural and it's easy to trust it :) If you remember The Body Shop was one of the sponsor brands for Blogger Bazaar 4, so they gifted us this beautiful eye palette.. You can see the photos of products and how it looks on my eyes below. From now i will make product review posts as "what i liked" and "what i didn't like" What do you think about it? :) Your comments are really important for me, so don't forget to leave one! :)

What i liked?
1-It has beautiful - natural colors and leaves a bit metallic glow on your eyes..
2-It's not so dark colors even they look like dark, so you can't make mess even if you want :))
3-So chic pack! I loved the big mirror in it and it's a good idea to make numbers to every color!
4-There are two brush in the set! First one is for 1th and 2nd color and the second one is 3rd and 4th one :) First one is round and second one is angled..
5-You can find a guide picture on the back side of the set. So you can't forget that how to do your eye make up :)
6-It's lasting all day! I apply it on morning and when i came home from work it's still look like the first moment and it doesn't spill..

What i didn't like?
1-The colors don't look like on eyes like the palette. They're a bit pale than they look. Especially the 1st one adds just a little bit glitter on your eyes..
2-The darker colors are not darker so much. If you want natural make up it's perfect but if you exactly want the color on the set, you should think again :) It's all about what you want! ;)

PS. I used Make Up Forever Smoky Lash mascara and YSL Black eye pencil for this make up. But because of i applied the 4th color on eye pencil, it looks a bit pale :) Waiting your comments guys, with love!

-Z-





Say hi to Dağcan in my eye!!! :D

6 yorum:

  1. Neleri beğendim neleri beğenmedim kısmı çok iyi olmuş bir de fiyatını belirtirseniz güzel olur . Renklerini çok sevdim ama pigmentasyonunun düşük olduğuna katılıyorum. Ben d body shop tan fırça seti aldım çok yumuşak olmasına rağmen 4 fırçadan sadece 2 si işlevsel pek tavsiye etmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünün fiyat bilgisine bir türlü ulaşamadım o yüzden yazamadım :( Kendi websitesinde dahi yok.. Teşekkürlerrr :)

      Sil
  2. gözünden kardeşinin görünmesi çok tatlı :)

    YanıtlaSil
  3. Great eye make up!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...