21.10.2013

Where is the Summer?


Veeee sonunda korktuğumuz başımıza geldi! En az 10 Pazartesi gücünde depresyon etkili bir Pazartesi ile karşı karşıyayız sevgili okuyucularım :) Hep birlikte, birbirimizden güç alarak, el ele verip bugünü aşacağımıza inanıyorum :))) Bugün bol bol kafa dağıtmayı, kahve eşliğinde birkaç dakikalık molalarla işten kaytarıp tatilden güzel anları düşünmeyi ihmal etmeyin :) "Aman tatilde de pek bir şey yapmadım ki zaten" diyerek iki kat depresyon meylinde olan arkadaşlar içinse bu postu hazırladım. Bakın geçen gün yazı ayağınıza getirdim, bugün de sizi depresyondan kurtardım, bu kadarını da kimse yapmaz :)))) Bu arada bu post, havalar güzelken çekilmiş son posttu, üzgünüm... :) Sevgiler, öpücükler!

Hi babies! In Turkey, we had an aid for one week and we were on holiday. So as you can guess, this monday is harder than the others for me.. :) But i will stand and get over it well! I believe myself! :))) I'm planning to get a coffee and remember the most beautiful moments of holiday today :) Okay i will admit that i need your nice comments today guys! Don't leave me alone with all these work stuff at my office :) Btw, there is a bad new for you: this was my last summer post.. Be ready for fall posts! ;) Lots of love and kisses babes! 


-Z-



















Şort Tulum / Jumpsuit : Stradivarius
Tişört - Küpeler/ Tee-shirt - Earrings : H&M
Çanta / Bag : Guess
Ayakkabı / Heels : Zara
Gözlük / Eyewear : Gucci
Bileklik / Bracelet : Atlas Pasajı

9 yorum:

  1. love your jumpsuit! too cute! xx

    YanıtlaSil
  2. şort tulumuna bayıldım..maşallah sana da çok yakışmış... sevgiler... <3

    http://yesilmercan.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. şort tulumuna bayıldım.. maşallah sana da çok yakışmış.. Sevgiler.. <3

    http://yesilmercan.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. absolutely lovely your outfit !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...