30.10.2013

With Oriflame For WTA Istanbul


Selam kızlar! ;) Instagram ve Twitter hesaplarımı takip edenler zaten biliyordur, Oriflame bu yıl TEB BNP Paribas WTA Championships İstanbul'un resmi kozmetik sponsoru oldu. Stantta turnuva boyunca izleyicilere ücretsiz saç, makyaj, el ve yüz bakımları da uygulandı. Ben de "Oriflame Türkiye'nin Resmi Bloggerı" olarak hemen stantta yerimi aldım ve bir kez daha bu güzel malzemeleri kurcalayıp, bol bol fotoğraf çektim. Ardından da maçları canlı canlı VIP olarak izledim! Benim için o kadar güzel ve özel bir deneyim oldu ki ne desem az.. Serena Williams'ı, Li Na'yı, Anjelique Kerber'i, Petra Kvitova'yı ve dahasını canlı izlemek muhteşemdi :) İşte fotoğraflar... Teşekkürler Oriflame!!

Hi girls! ;) If you follow my Instagram and Twitter accounts you already know that, Oriflame was the official cosmetic sponsor of TEB BNP Paribas WTA Championships İstanbul. So, as "Official Blogger Of Oriflame Turkey" i took my place at the Oriflame stand and poked up all the products there :) After that i watched the matches as VIP! And it was an amazing experience for me! Especially, watching Serena Williams, Li Na, Anjelique Kerber, Petra Kvitova and more great tennis players lively was wonderful! Here the photos... Thank you Oriflame!!

-Z-



















Kazak / Jumper : H&M
Tayt / Leggings : Stradivarius
Botlar / Boots : Yeşil
Bileklik / Bracelet : Atlas Pasajı

2 yorum:

  1. aa Oriflame Türkiye'nin resmi blogger ı olduğunu bilmiyordum. Başarıların daim olsun canımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkürler canım :) Evet aslında ayrı bir post yapacaktım ama arada söyledim gitti :) öpüyorum;!

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...