22.11.2013

Camouflage Me


Herkese merhaba! Birkaç gündür blogu ihmal ettim farkındayım, bu yüzden en sevdiğinizden bir stil postu ile karşınızdayım.. Postun sonunda da sizi bir sürpriz bekliyor :) Yaklaşık iki hafta önce bir Pazar sabahı Essence lansmana giderken giydiğim süper rahat kombinin detaylarını aşağıda bulabilirsiniz.. Lansmanı ise çok yakında başka bir postta size anlatıyor olacağım. Sevgiler ve güzel haftasonları! ;)

Hi everybody! I couldn't write here for a few days but here i'm again with a style post! At the end of this post there will be a surprise for you :) I wore this super comfortable outfit almost two weeks ago, a sunny sunday morning.. I was going to Essence launch and i'll tell it in a different post soon. Have a great weekend, with love ;)

-Z-

Tayt / Leggings : Penti
Kolye / Necklace : Persunmall (Click here!)
Kurdele Yüzük / Bow Ring : Rings And Tings (Click here!)
Harf yüzükler / Letter rings : Atlas Passage
Botlar / Boots : Shoetek
Tişört / Tee-shirt : H&M
Hırka / Cardigan : Herry
Çanta / Bag : Guess
Ojeler / Nailpolish : Sephora












Veee bu postun sürprizi bana eşlik eden ve stiliyle beni sönük bırakan güzel annem! :) Alkışlar ona gitsin :))) Bluzu ve çizmeleri Zara, pantolonu Stradivarius ve çantası Mudo ;)

And the surprise of this post is my beautiful mother who has a great style! :) Her blouse and boots are from Zara, bag is from Mudo and the jean is from Stradivarius ;)

10 yorum:

  1. annen miii!!!
    ablan olmasın :D vala ağzım açık kaldı..

    YanıtlaSil
  2. Annennnnn muhteşemmmmmm ve ne kadar sana benziyor efsane anne olarak ismini değiştir baby :)

    ve kamuflaj hiç sevmeyen ben tüm stile bayıldım baby mucks

    YanıtlaSil
  3. wawww annen olduğuna inanılacak gibi değill cok genç maşallah :)

    YanıtlaSil
  4. Yok artık dedim :) Maşallah maşallah nazar değmesin anneciğine :) Güzelliğini nereden aldığını anladık böylece, kombin de muhteşem ;)

    YanıtlaSil
  5. annecin fazla çıtırmış;)
    çok güzelsiniz;)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. annene bayılıyorum hem yetenekli hem çok genç ve cok güzelll. darısı başımıza genç güzel anne olmak istiyorum :))) sevgiler öpücükler ona

    Sibel

    YanıtlaSil
  7. Anneni ilk gördüğümde senden birkaç yaş büyük arkadaşın sandım, annen olduğunu okuyunca ağzım açık kaldı:) Voawwww ne kadar şık, genç ve bakımlı annen var!!! Birde galiba onun saçıda aynı ton değil mi?bir ara senden saç tonunun no sunu almıştım ya, onunkinede bayıldım çünkü:)

    YanıtlaSil
  8. love your boots :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Vaovv muhteşemsiniz. Annen de çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  10. Böyle anneye böyle çocuk, armut dibine düşer derler hani dilimizde :))

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...