6.11.2013

Fluffy Marshmallow


Herkese merhaba! Bu haftaya tam güzel başlamışken Arbys'ten yediğim tavuklu hamburger sayesinde ufak çaplı bir gıda zehirlenmesi yaşadım ve bu satırları size hasta yatağımdan yazıyorum maalesef :) Neyse ki şu an daha iyiyim. Her seferinde bir daha fast food yemeyeceğim diyorum ama işte.. :) Neyse konumuza dönelim.. Şimdi size yüzde yüz verim aldığım bir online alışverişimden bahsedeceğim. Bu kazağı OASAP'tan sipariş ettiğimde acaba tüyleri dökülür mü, ya da yünlüyse kaşıntı yapar mı vs. bir sürü soru işareti vardı kafamda. Siparişten neredeyse 10 gün sonra kazak elime ulaştı ve ben bu kadar güzel bir şey görmedim! Yumuşacık, pastel renklerde, sıcacık, hiç tüy dökmüyor ve hiç kaşındırmıyor :) :) Bu kazak sayesinde aklıma yumuş yumuş pastel renklerdeki marshmallowlar geldi ve bu posta da bu ismi koydum :) Kazakla ilgili detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz. Etek olarak giydiğim elbise ise lisedeki mezuniyet balo elbisem desem? :)))

Hi everyone! I've had food poisoning because of Arby's this week.. It was a terrible two days but now i feel better, thanks God! :) So, i'm writing these from my bed.. Btw, let's talk about the main subject. I want to tell you one of my best online shopping experiences. I ordered this sweater from OASAP and ten days later i got it! It was super.. While i was ordering i thought about if it makes hair shedding or makes me itchy.. But nothing has happened, and it was so fluffy, soft, cozy and warm. Loved every detail of it! :) You can click here and see more details about it. I think it looks like a marshmallow and i gave the name to this post :) And one more thing.. The dress which i wear as a skirt here is my highscool graduation ball dress :)) Can you believe it? :)

Kazak / Sweater : OASAP
Elbise / Dress : ZARA
Ayakkabılar / Heels : K.C. Shoes
Bileklik / Bracelet : Atölye Color
Çanta / Clutch : Forever New























29 yorum:

  1. bi daha pantolon giymeni yasaklıyorum :)
    yine harika görünüyorsun, buhranlı iş günüme enerji verdin.. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheheh kışın bacaklarım üşüyene kadar böyle gezeyim dude senin için :)) Öperimmmm

      Sil
  2. kazagın dokusu da renkleri de şahane! güle güle giy güzel kız cocugu ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy seni de tatlı yorumunu da yerim :*** Kazağa ben de bayıldımmm <3

      Sil
  3. Kazağına bayıldımm :)

    YanıtlaSil
  4. Kazak o kadar sıcak yumuşak görünüyor ki renkleri bile sıcacık tutar insanı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi?! Ben de üstümden çıkarmak istemiyorum itiraf etmek gerekirse :)

      Sil
  5. Çok hoş olmuş! Güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  6. Oh my gosh, that sweater is so so pretty! I love the softness of it.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. gorgeous, and yes, very marshmellow.... it's making me hungry. haha, you look great in bright colors!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah :)) Thank you! I'm a fluffy marshmallow! :Pp Thank you honeyyy <3

      Sil
  8. Love that sweater! It's so cute and pretty!

    SDMxx
    www.daringcoco.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much Sonia, i loved it too!

      Sil
  9. Ne güzel şeker gibi renkler bir araya gelmiş öyle. Çok beğendim :)
    www.fashionizelife.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Renklere ben de bayıldımmm <3

      Sil
  10. Loving what you have on sweetie , u r definitely a real fashionista and know how to put together a gorgeous outfit

    Am sharing the hobby of my dreams in a new post , BTW it is romantic heavy pics inside !!! Please Tell me what do you think ?

    N@NY
    http://artofnanyslife.blogspot.com/

    P.S. Follow me on insta & i will instantly follow back @nanyslife

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thanks for your great comment :)

      Sil
  11. süper görünüyorsuun bayıldııımm :) çok güzelsiiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çooook teşekkürler Bahar'cım :)

      Sil
  12. Süpersiiin bayıldıım :) çok güzel olmuşsun canımm benim

    YanıtlaSil
  13. Ya sen bu kadar guzel olmak zorunda mısın ki ! Süper gözüküyorsun böreğim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsınnn <3 Öperim kocamannnn

      Sil
  14. Bayıldım bayıldıııım renkler harika! ^^

    YanıtlaSil
  15. Fıstıksın fıstık...

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...