25.11.2013

GIVE AWAY: Oriflame #MyRed EdP


Demi Moore ve Oriflame işbirliğinin son gözdesi olan My Red adlı ateş gibi bir parfümle açıyoruz haftayı! Gördüğünüz gibi her hafta yeni bir motivasyon buluyorum sizin için :)) Bu parfümün özelliği ve teması kalabalığın içinden sıyrılan dikkatleri üzerine çeken sıradışı çekici bir kadın.. Demi Moore gibi bir kadın. Bu farklılığı yakalamak için de koku uzmanı Vincent Schaller kırmızı yasemini kullanmış, çok da güzel olmuş çünkü koku gerçekten harika! Çok ferah ve fresh diyemem ama çok etkileyici, seksi ve kadınsı bir koku olduğunu çok net söyleyebilirim ;) Bu yüzden bu sefer bu güzel parfümü hediye etmek için üç iddialı ve çekici kadın arıyorum! :) Kırmızı en çekici renk bildiğiniz gibi, bu yüzden bu sefer sizin kırmızı objelerinize göz koydum ;) Parfümü kazanmak için yapmanız gerekenler ise çok basit:
Not: Bu arada ürünün Kasım katalogundaki fiyatı 49,90 TL, aynı kokudaki vücut kremi de 15,90TL..

1- Öncelikle GFC üzerinde blogumun izleyicisi olmayı unutmayın :) Yan taraftaki "Bu Siteye Katılın" kutucuğuna tıklamanız yeterli..
2- Twitter'da beni (@LunaparkQueen) ve @OriflameTurkiye yi de mention'layarak bize #MyRed etiketiyle birlikte en sevdiğin kırmızı objenin fotoğrafını eklediğin bir tweet atın.. En çekici 3 fotoğraflı tweet ve 3 şanslı okuyucu aranıyor! :) Unutmayın, son katılım 29.11.2013 gecesi olacak! Ne kadar çok tweet o kadar çok şans! ;) 
3- Twitter'da beni (@LunaparkQueen) ve @OriflameTurkiye yi zaten takip ediyorsunuzdur bence ama yine de bir kontrol edin ;)

-Z-






PARFÜMÜ KAZANAN ŞANSLI İSİMLER BELLİ OLDU! :)


Herkesten o kadar yaratıcı ve güzel kırmızı fotoğraflar geldi ki birçoğu görünce beni kocaman gülümsetti :) Tutku dolu, eğlenceli, rengarenk, aşk dolu bir sürü fotoğraf! Keşke hepinize bu parfümü vermemiz mümkün olsaydı ama zor da olsa Oriflame ile üç kişi belirledik. İşte kazanan şanslı kişilerin Twitter kullanıcı isimleri : 

1-  @iremerdal
2- @CelikMcen
3- @Kaankbra1


Kazananları tebrik ediyorum! Kazanamayanları ise çok yakında bomba bir yılbaşı hediyesi bekliyor! ;)

13 yorum:

  1. şartlar tmm
    oğuz akdeniz
    akdenizzzzzz@gmail.com..:)

    YanıtlaSil
  2. şartlar tamam fikret akisik daglarin_bayragi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. merhaba gfc:a.avcı
    twitterda @ayse0506
    ayseveavci@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. şartlar tamam takipteyim ... gldn030@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. Twitterda @sadesez hesabımla her iki hesabı da takibe aldım
    duyguw86@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. Blogunu Yasemin Yiğit adıyla takip ediyorum.

    Mail : ysmnmrt2010@hotmail.com

    Twitterda takipteyim ikinizi de : https://twitter.com/yaseminjesss

    Twitterda paylaştım : https://twitter.com/yaseminjesss/status/405092317570162688

    YanıtlaSil
  7. eceden2011 adıyla takip ediyorum
    https://twitter.com/eceada3/status/405107539752148992
    eceden2011@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar!
    Blogunu Makyaj Kelebegi adıyla GFC ve Twitter'da takip ediyorum.
    Oriflame'yi uzun süredir takipteyim zaten... https://twitter.com/makyajkelebegi
    https://twitter.com/makyajkelebegi/status/405337395962183680
    Bu güzel kokuyu koklayıp beğenmiştim daha önce.O zaman şans benden yana olur umarım :)

    makyajkelebegi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. bende bende iple cekıyorumm :)
    twitterda diger mecralarda takıpteyımm : @kaankbr1 :)

    YanıtlaSil
  10. izleyicinizim. sizi ve oriflameyi takip ediyorum tweet attım :)

    https://twitter.com/sosyetepazarim/status/406162744283373568

    selda akçay
    sosyetepazarim@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. hepsi tamamdır...umarım olur :) gamzelim__20@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. Ben de katıldım hayırlısı bakalım:))
    demetx@gmail.com

    YanıtlaSil

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...