28.11.2013

Houndstooth Check!


İşte size yeni bir stil postu! :) Oldukça günlük ve rahat bir stil ama aslında bu kombini paylaşma sebebim sizinle kazayağı deseni hakkında biraz konuşmak. İngilizce adı Houndstooth yani tazı dişi, köpek dişi gibi bir anlama geliyor, cidden desenin detayı dişe de benziyor aslında. Bizde ise kaz ayağı olarak çevrilmiş nedense.. Bence kaz ayağından çok dişe benziyor :)) Çocukken annemin bu desene sahip mantoları vardı ve bana hep biraz yaşlı işi gibi gelirdi, kısacası "asla giyilmeyecekler" listemde bir desendi :) Ancak zaman geçtikçe ve kazayağı bu sezonun en büyük trendlerinden biri olarak yerini alınca ben de karşı koyamadım.. Ve bir kez daha modada "asla asla deme" kuralını hatırladım :) Sizin de var mı modada "asla"larınız? :) 

Here is a new style post! :) It's so casual and comfortable but i wanted to talk about this houndstooth pattern. In Turkish it has been translated like "goose's foot" :) I don't know why but it really more look like a tooth :)) When i was a child, my mom had a coat which has this pattern and i always hated it. I was thinking that is so oldish :) But with the season's trend, and of course i grew up ;p I couldn't resist anymore and i love it now! So remember the first rule of fashion again, "never say never!" :) Do you ever say "never" to something? :)

-Z-

Kazak / Sweater : Herry
Tayt / Leggings : Stradivarius
Botlar / Boots : Shoetek
Çanta / Bag : Guess
Bileklik / Bracelet : Atlas Passage






9 yorum:

  1. Kazağın şekline şemaline bayıldımm
    çok hoş bir kazakmış
    benimde kazayağı desenli blazerim var geçen kıştan beri bulamıyorum
    sende görünce yine hatırlayıp üzüldüm bak :)

    YanıtlaSil
  2. annemin de vardı kazayağı desenli eteği ceketi,bir kaç sene önce sen onları naaptın diye sorduğumda verdim birilerine dedi ve o an yıkıldımmm,sen senelerce tut tut sonra en giyilecek zamanda ver olacak iş mi :)))
    http://bizimkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Harika bir post olmuş. Çokkk beğendimm

    YanıtlaSil
  4. candan uluğ28/11/13 10:58

    Harika bir post olmuş. Çokkk beğendim.. :) <3

    YanıtlaSil
  5. benim bikinim var bu desende :) yakışmış sana da :)

    YanıtlaSil
  6. ben bu deseni pek sevmem, göz yorduğunu düşünüyorum; fakat tayt olarak kullanımı güzel olmuş :) güzel bir kombin çıkmış ortaya.

    YanıtlaSil
  7. love your pants!
    gorgeous look
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    YanıtlaSil
  8. i love the pants! and this look is so comfy ;)

    http://www.cristinasurdu.com/

    YanıtlaSil
  9. asla dediğim ugg var hiç giymedim giymem de herhalde :D

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...