8.11.2013

How To Do? - Pastel Make Up


Veee sonunda Cuma! Herkese merhaba! :) Bugün bir makyaj postu yapmaya karar verdim. Yaptığım outfit postlarından da bildiğiniz gibi günlük makyajımda genelde doğal tonları tercih ediyorum. Bazen koyu renk rujlar aklımı çelse de, genelde naturel tonlarla kendimi daha rahat hissediyorum. Makyajımda kullandığım malzemelerin de toplu fotoğrafını çekip ekledim. Zaten kullandığım eyeliner ile ilgili detaylı postu burada, far paleti ile ilgili olanı da burada yazmıştım hatırlarsanız. Bu tarz postlarda, özel olarak anlatmamı istediğiniz şeyler ya da kullandığım malzemelerin markaları, numaraları vs. detaylı bilgi isterseniz mutlaka yorum bırakın, en kısa zamanda yanıtlarım. Ayrıca makyaj postlarım için başka önerileriniz olursa, mesela eyeliner sürmekle ilgili ya da aydınlatma teknikleriyle ilgili vs. onları da sorabilirsiniz yorumlarda, önümüzdeki postlarda da ona göre daha detaylı anlatırım :) O yüzden yorumlarınız önemli. bekliyorum :)

TİP: Açık tonlu dudak parlatıcı ve rujlarda dudak çizginizi, rujunuza yakın tonlarda bir dudak kalemi ile hafifçe çizip, temiz bir ruj fırçası yardımıyla dağıtırsanız, dudaklarınız daha dolgun ve net görünür.. Ama çizginin çok belirgin olmamasına da dikkat edin ;)

Finally Friday! Hello everybody! :) Here is a make up post for you. You already know that i usually wear natural make up for my daily routine but i sometimes like darker shades of lipsticks too. But if i want to feel more comfortable i usually prefer lighther one :) I also added all the products which i used for this pastel make up. I already wrote about this eyeliner here, and about the eye shadow palette here. Do you have any suggestions for my make up posts guys? Do you want to listen some tips or tricks about make up? Or if you wonder the brands of products or number of them, just leave a comment, i'll answer all of them soon. Your comments are really important to improve my make up posts :) Kisses!

TIP: If you use a light colored lipstick or lipgloss, apply a lipliner which is almost same color with your lipsctick. And with a clean lipstick brush, diffuse it a little bit, so it makes the lipline more natural, try this ;)

-Z-








8 yorum:

  1. Really lovely make up xx

    http://bblluusshh.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, makyaj postlarımın devamı gelecek :)

      Sil
  3. Fratboy benim makyaj çantamın da vazgeçilmezi! Tüm gün yüzde hiç geçmeden kalır mı bir allık! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben pembe tonunda MAC dışında bir ürün kullanmazdım, ta ki fratboy la tanışana kadar.. Gerçekten çok başarılı! :)

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...