11.11.2013

Oriflame Color Drop Ruj


Haftaya yine güzel bir kozmetik ürünü ile başlıyorum! Öncelikle herkese bu kırmızı ruj gibi parlak, enerjik, tüm dikkatleri üzerinize toplayacağınız bir hafta diliyor, konuya geçiyorum :) Müjdeler olsun ki nihayet bir kozmetik sorunum kökten çözüldü! İlk aldığımda harika keskin biçimli, sürmeye kıyamadığım ucu olan rujlarım birkaç kullanım sonunda yuvarlanarak, özellikle dudak çizgisine fırçasız rahat sürülmeyecek hale geliyorlar. Şuna bir çözüm bulamadılar diye her seferinde hayıflanırken Oriflame Color Drop'un haberini aldım. 

Sonunda Oriflame, dünyada ilki başararak rujun kalıbını damla şeklinde geliştirmiş ve ruj bitene kadar şekli hiç bozulmuyor. Özellikle dudağın üst kısmındaki kalp çizgisini oluştururken ve yan kısımlara doğru dudak incelirken, bu ruj kıvrımlarınızı takip ediyor ve süper bir uygulama kolaylık sağlıyor. Şu anda 8 tane rengi var, ben nude tonlara bayıldım, Rose Elixir ve Melting Pink favorim! Aşağıda zaten hepsinin fotoğrafı var ama ben bir kırmızı ruj hastası olarak ilk olarak Tülin Şahin'in de fotoğrafta uyguladığı kırmızı tonundaki Liquid Red'i denedim ve sizin için fotoğrafladım. Hatta kıvamını anlayabilmeniz için tek kattaki halini de özellikle elimin üzerinde gösterdim. Elimde yarı saydam gibi duruyor çünkü ruj parlak bitirişli ve dudağı inanılmaz nemlendiriyor. Bu nemlendiricili yapısı tek kat sürüldüğünde koyu ve opak bir kıvam bırakmamasından fotoğrafta da görülüyor zaten. Kalıcılığını ise 3 saat yemek yemeden test ettim ve başarılı buldum. 

Eğer şeklini hiç kaybetmeyen, dudağınızı iyice nemlendiren, parlak bitirişli ve uygun fiyatlı bir ruj arıyorsanız doğru yerdesiniz :) Rujun şu anda kataloglardaki tanıtım fiyatı ise 12,90 TL.. Postun sonunda rujun eğlenceli bir reklam filmi var, izlemenizi tavsiye ediyorum. Daha detaylı bilgi almak isterseniz de buraya tıklayabilirsiniz. Yorumlarınızı merakla bekliyorum, aranızda bu ruju deneme fırsatı bulan var mı?

PS. Bu ruju şimdi satın almak için hemen Oriflame Danışmanı olabilirsiniz. Bu aya özel üyelik ücreti de 30 TL yerine 1 TL'ymiş bilginiz olsun :) Buraya tıklayarak kayıt olabilirsiniz, kayıt formunda sponsor (danışmanınızın kodu) yazan kısma "2356840" olan benim kodumu yazmayı da unutmayın ;)

-Z-


Hello guys! Have a shiny and great week like this red lipstick! Get endless perfection, intense colour and high shine gloss from the first application to the last drop with the world’s first lipstick to follow the curves of a woman’s lips. With Dew Drop Complex for intense moisture and comfort. I had chance to try "Liquid Red" color and loved it! So i took some photos for you.. It really moustrizes my lips so well and easy to apply with its drop shape. I hope you like it too, waiting your comments! Kisses! ;)








     

2 yorum:

  1. offf suan 2 rengi var elimde ve daha alırım o kadar guzel sürülüyor ve kıvamı yumuşaklıgı durusu o kadar guzel ki! hiç bi ruju böyle sevmemiştim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, sürülüşü ve dokusu beni de kendine hayran bıraktı Gamze'cim, çok güzel bir ruj ve çok yoğun mat bir yapısı olmadığından hata yapma riskini de minimuma indiriyor, favori kırmızılarımdan oldu :)

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...