18.11.2013

Oriflame Optimals Skin Youth Serisi


Herkese güzel haftalar! :) Bugün sizlere iki haftadır deneyimlediğim Oriflame Skin Youth cilt bakım serisinden bahsedeceğim.. Gündüz kremi, gece kremi ve göz çevresi kreminden oluşan bu serinin hitap ettiği kitle öncelikle 30 yaş civarı olup, ince kırışıklıkların yeni yeni başladığı cilt tipleri :) Yani serinin amacı ince çizgileri yok ederek yaşlılık belirtilerini önlemek ve bize ışıltılı, kusursuz görünen bir cilt sağlamak.. Ürünün içeriğinden bahsetmek gerekirse, -40 dereceye kadar dayanabilmesiyle ünlü meyve olan yaban mersininin %50 yapraklarından ve %50 meyvesinden meydana geliyor ve süper bir antioksidan oluşturuyor. Şimdi size tek tek ürünlerle ilgili kişisel yorumlarımdan bahsedeceğim..

Neleri Sevdim?

Optimals Skin Youth Gündüz Kremi SPF 10: 
Ürünün özelliği cildi pürüzsüzleştirip, ince çizgi ve genişlemiş gözeneklerin görünümünü hafifletmesi. Ürünün özellikle kokusu çok hafif ve güzel, insanın içini ferahlatıyor. Kremin yapısı çok yoğun ya da yağlı değil, bu yüzden cilde anında yumuşaklık katıyor, kendinizi iyi hissettiriyor. Henüz belirgin kırışıklığım ya da gözenek problemim olmadığı için o etkilerini net olarak gözlemleyemedim ancak annemin yorumları olumlu :) Ayrıca SPF 10 güneş koruyucu içermesi ise özelikle kış için harika!
Fiyatı: Şu anda %50 indirimle 19.90 TL

Optimals Skin Youth Gece Kremi: Bu kremin etkisini daha net hissettim. Şöyle ki gece sürüp gündüz uyandığımda yüzümdeki kırmızılıklar, lekeler, sivilce izleri vs. minimuma iniyor. Dengelenmiş bir cilt rengiyle aynaya günaydın diyorum :) Ve cildim yumuşacık oluyor belirgin bir şekilde. O yüzden bunu kullanmayı özellikle çok seviyorum! Kokusu yine harika, ve gündüz kremine göre kıvamı biraz daha kremsi, hafif daha yoğun...
Fiyatı: Şu anda %50 indirimle 19.90 TL

Optimals Skin Youth Göz Kremi: Bu göz çevresi kremi de cildi nemlendirip, aydınlık bir görünüm kazandırmaya, göz çevresindeki koyu renk halkaların görünümünü hafifletmeye ve yine ince çizgilerin görünümünü azaltmaya yönelik hazırlanmış bir krem. Göz çevremdeki gerginliği alıyor ve ferahlatıyor, özellikle makyaj öncesi concealer altına uyguluyorum ve işimi çok kolaylaştırıyor, fiyatının çok uygun olması ise bonusu! :)
Fiyatı: Şu anda %50 indirimle 12.50 TL

Neyi Sevmedim?
Bu ürünle ilgili sevmediğim şey ürünün şişesinin küçük olması :) Ürünlerin boyutunu aşağı yukarı anlayabilmeniz için son fotoğrafta elimde gösterdim. Gündüz ve gece kremi 50ml, göz kremi ise 15ml.. Keşke daha çok olsa çünkü bitmesin diye kullanmaya kıyamıyorum :))) Bir de kokusu çok hafif ve çiçeksi, ben bayıldım, hatta sürmek isteme sebeplerimden biri oldu ancak koku hassasiyeti olan biriyseniz önce bir denemenizi tavsiye ederim. Gerçi koku sadece sürerken geliyor, daha sonra hissetmiyorsunuz. 

Umarım bu postu beğenmişsinizdir, yorumlarınızı bekliyorum! Bu kremi kullanan var mı aranızda, ya da bu ara favori kremleriniz hangileri??

-Z-





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...