1.11.2013

Questions & Answers


Herkese süper Cuma'lar!!! :) Hatırlarsanız bir süre önce burada size bana sormak istediğiniz soruları göndermenizi, ve yakında onları cevaplayacağımı söylemiştim! İşte vakit geldi, hazırsanız başlıyoruz! :)

Happy Friday guys! If you remember i told here you can ask questions to me and i'll reply them soon! So, it's time! Are you ready? :)

1- Alber: Blogun sayesinde dünyayla iletişim kurabilmene bayılıyorum :) Peki blog yazmaya neden başladın? Dediğin gibi, bütün mesajlar ve yorumlar beni de çok mutlu ediyor :)
L.Q. Merhaba Alber :) Yazmaya başlamadan önce, aslında sıkı bir blog takipçisiydim ve blogların dünya üzerinde ulaştığı kitleleri hayranlıkla takip ediyordum. Ardından benim de paylaşacak bir şeylerim olduğunu fark ettim ve bu dünyaya adım attım :) Öpüyorum..

1- Alber: I love how you can communicate with all the world by a Blog :) So, why did you start to write? Like you said, all the messegges or comments makes me happy :) Espero que andes muy bien, abrazos!
L.Q. Hi Alber :) Before writing, i was a great follower of lots of international blogs and i loved how they communicate with the world. So, i thought that i have much more thing to share and add to this world and just opened this blog! Kisses! :)

2- Esra Atesakin: Zümra, blogunda seninle vakit geçirmek benim için çok büyük bir keyif. Her zaman şık ve alımlı olmanın dışında her zaman fitsin. Bunu nasıl başarıyorsun? Sağlıklı yaşam adına yaptığın ufak sırların var mı? Bir de önerim olacak. Blog başlığın daha canlı olabilir. Siyah ve beyaz Lunapark Queen'i anlatmakta yetersiz kalıyor bence. Tabii bu benim görüşüm. Sağlıcakla ve mutlulukla kal:)
LQ. Merhaba Esra! :) Öncelikle çok teşekkür ederim güzel yorumun için. Blogda pek anlaşılmasa da yeme içmenin ucunu kaçırınca ben de gayet kilo alıyorum :) Böyle olunca da hemen pilates ve yürüyüşü artırıp yediklerime bir süre dikkat ediyorum. Hatta yakında nasıl kilo verdiğimi anlatan bir post yayınlamıştım hatırlarsan, tam burada! :) Blog başlığına gelince, sitedeki fotoğraflar ön plana çıksın, fazla göz yormasın diye başlığı sade tutmayı düşündüm aslında. Yakında komple tasarımda bir değişiklik yapmayı planlıyorum. Bu önerini de dikkate alacağım :) Teşekkürler!

2- Esra Atesakin: Zümra, it's so nice to be with you on your blog. You always look chic and charming but beside all of them you also look fit. How do you do it? Do you have any secret? And i think a more colorful header will be more suitable for your blog. It's just my opinion. Take care of yourself! :)
L.Q. Hi Esra! :) Firstly, i have to say thank you sor these great comment. But if i eat a lot, i gain kilos too :) In this stuation, i do more pilates and walking more.. And i try to be careful what i eat for a while. If you remember i alrady made a diet post here :) For my header, i tried to make a simple and chic one but i will think about it :) Thanks!

3- Oğuz Akdeniz: erkek modasına ilişkin de paylaşımlar yapacakmısın..? ayrıca bir gün takipçilerinle buluş ve çay iç..zevkli olur bu..:)
L.Q. Merhaba Oğuz! :) Blogumun genel izleyici kitlesi ve benim de hitap ettiğim kitle büyük çoğunlukla kadınlardan oluştuğu için bu konuda söz veremiyorum, ama yakın zamanda, stilini beğendiğim erkek bloggerları paylaşacağım bir seri hazırlamayı düşünüyorum. Böylece sen de onları keşfedip, bloglarını takip etmeye başlayabilirsin :) Takipçilerle buluşmak konusunda, şimdiye kadar 4-5 tane organizasyon yaptık markalarla birlikte ve bir çok takipçimle de tanışma fırsatı buldum, harikaydı! Bir dahakine bekliyorum o zaman :)

3- Oğuz Akdeniz: Will you prepare some men's wear posts? And do you think to meet with your followers, it could be great :)
L.Q. Hi Oğuz! :) Women are the biggest part of my blog's main follower community. And i usually write for them. So i can't promise it but i am planning to start a new blog series which i will introduce man bloggers, so you can follow them too :) About meeting with followers, we already made it for 4 or 5 times with some brands and i met lots of followers there. I will wait you for the next one ;)

4- Khloe Lo: Stil postlarını çok seviyorum, daha çok yapmalısın! :)
L.Q. Teşekkürler Khloe! :) Stil postları biraz vakit aldığı için yoğun dönemlerimde aksatabiliyorum maalesef ama elimden geldiğince yapmaya çalışıyorum. 

4- Khloe Lo: I love your styling posts, do more of what you like :)
L.Q. Thank you Khloe! :) It needs so much time to make them but I will try to do more :)

5- Sydney Corporate by LuisaM: Bir avukat olduğunu görüyorum!? Böyle bir kariyeri tercih etme sebeplerin nelerdi? Blogunu çok seviyorum ve Bloglovin'den takip ediyorum..
L.Q. Merhaba Luisa :) Kendimi bildim bileli sosyal bilimlere ilgi duydum ve sözelim güçlüydü. Ayrıca insanlara yardım etme şansım da olduğu için böyle bir kariyer tercih ettim :) Takip ettiğin için teşekkürler ;)

5- Sydney Corporate by LuisaM: I see you're a lawyer!? What made you decide to make it your career? I am loving your blog and following you on Bloglovin..
L.Q. Hi Luisa :) Yes, i'm a lawyer! :) I always loved social sciences and it's great to help people in this way. ;) And thanks for following!

6- Esy Vogue: En çok takip ettiğim bloglardasın, normalde bir konuşmuşluğumuz yok ama netten bile sana kanım çok ısındı :) Tırnaklarınla uğraşmaya bayıldığını biliyorum bu konuyla ilgili yani mesela tırnak bakımıyla vs ilgili post yaparmısın? Birde 2 sorum olucak, eğer bu blogla uğraşmasaydın yinede modayla bir alakan olurmuydu? Niye merak ettiğimi bilmiyorum ama çocukken hangi mesleği yapmayı hayal ederdin? :):)
L.Q. Çoook teşekkürler :) Böyle bir izlenim uyandırdıysam ne mutlu bana! Tabii ki tırnak bakımıyla ilgili bir post yapayım hemen o zaman :) İlk sorun için, blogla uğraşmadan önce de moda bloglarını ve moda dergilerini düzenli takip eden biriydim. Yani sevdiğim ilgi duyduğum bir alandı ama ancak kendi kendime giyinirken ya da arkadaşlarıma tavsiye verirken kullanırdım. Bu kadar profesyonel bir yola girer miydi emin değilim. Çocukken yapmak istediğim mesleğe gelince, o kadar çok ki! :) 3 yaşındayken şarkıcı dansçı olmak istiyormuşum. Sonra bir ara öğretmen olmak istemişim, sonra tiyatrocu olmak istemişim. Pek avukatlıktan bahsetmemişim yani :))) Ama en çok tiyatrocu! Hala da içimde bir acaba, bir keşke diye geçer zaman zaman :)) Aa bir ara da balerin :)))) Öpüyorum!

6- Esy Vogue: You're one of my favourite bloggers, i love you so much :) I know that you love to design your nails, why don't you make a post about it? And i have two questions. First one is, if you wouldn't have a blog, do you still do something about fashion? And second one: What was your dream job when you were a child? :)
L.Q. Thank you so much for this warm comments :) It's so nice to hear that! Of course, i can make a post about nail care. For first one, if i wouldn't have a blog, i still read fashion blogs and fashion magazines, i would be careful about what i wear and give advice to my friends about fashion :) But it wouldn't be a proffessional way like this. For second one, i wanted to be a singer, dancer, ballerina when i was 3 :) After that i wanted to be teacher and actress :) I wanted to play in a theatre :) I still want it too :) Kisses!

Şimdilik bu kadar! :) Sorularınız için çok teşekkürler, başka sormak istediğiniz sorunuz varsa, bu postun altına yorum olarak bırakın, ya da Twitterdan #AskZumra hashtagi ile @lunaparkqueen e gönderin, yakında tekrar cevaplarım ;) Sevgiler...

For now, that's all! :) Thanks for your questions. If you have more questions, leave a comment under this post or send me via twitter with #AskZumra hashtag to @lunaparkqueen ... I'll reply them soon ;) With love...

-Z-



4 yorum:

  1. Uzun zaman geçtiğinden soru-cevap yapmayacaksın herhalde diye düşünmeye başlamıştım ki cevap vermişsin :) Baya benziyormuşuz küçükken. :) Bende dansçı, oyuncu, şarkıcı, arkeolog ve avukat olmak istemiştim :) Samimi cevabın için çok teşekkürler, bende çok öpüyorum. Mutlu haftasonları :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheh biraz geç oldu evet farkındayım özür dilerim :)) Öpüyorum kocamann!!
      PS. Aynen benziyormuşuz baya anlaşılan! :)

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...