12.11.2013

Shine Bright Like A Diamond...

Photos by Dağcan Çelik

Selam! Bu elmas motifli, lacivert detaylı mint kimono hırkayı Choies.com'da gördüğüm anda çok sevdim. Çok kolay kombinlenebilmesinin yanında, konforu da tartışılmaz. Gözlükler ise yine Choies.com'dan ve çok çok uygun bir fiyata aldım, Karen Walker'ın meşhur modelinin replikası diyebiliriz. Jean, Zara TRF'nin yeni sezonundan ve kolyem Efoxcity.com'dan.. Online alışveriş olayını biraz abarttım bu arala farkındayım ama o kadar kolay ki vazgeçemiyorum :)) Bu arada bu sitelerden gönül rahatlığıyla alışveriş yapabilirsiniz, memnun kalmadıklarımı yazmıyorum burada :) Haftanız nasıl gidiyor? Benimki oldukça yoğun başladı... :) Sevgiler.. :*

Hi! I loved this diamond shaped, navy blue detailed mint kimono cardigan when i first saw on Choies.com. It's so easy to combine it and it's also so comfortable.. The sunnies are from Choies.com and they look like Karen Walker's famous model. My jean is from new season of Zara TRF. And finally my necklace is from Efoxcity.com. I am obsessed with online shopping because it's really easy. And you can trust all the websites i told you on my blog. Because i never tell you something i didn't like. Btw, how is your week? My week is really busy... :) With love... :*

Kimono Hırka / Kimono Cardigan : Choies
Gözlükler / Sunnies : Choies
Kolye / Necklace : Efoxcity
Botlar / Boots : Shoetek
Çanta / Bag : Guess
Jean : Zara (New)
Atlet / Top: Stradivarius
Yüzük / Ring : Topshop














İşte blogumun fotoğrafçısı, ekibimin fahri üyesi, yakışıklı kardeşim Dağcan... :)

Here the photographer of my blog, sweet member of my work team, my handsome brother, Dağcan... :)


10 yorum:

  1. Gözlükler bomba değil mi Zümra'cımm
    bende aldım aynısından çok severek kullanıyorum
    hatta 1 aydır diğer gözlüklerimin pabucu dama atılmış durumda :)
    hırkanı acayip beğendim, çok kullanışlı ve stylish bir parça
    modası hiç geçmezlerden
    aynı modelin siyah rengini almıştım 3 gün önce keşke böyle renkli bişiy alsaydım :)
    çok hoş fotoğraflar ayrıca Dağcan'ında ellerine sağlıkk...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözlükler kesinlikle şahane! :) Model süper.. Hırkayı ben de çok sevdim, dokusu da sert değil ve ısıtıyor, zaten rengine bayıldım alırken :) Fırsatın olursa renkli de al derim kışın bol bol rahat rahat giyeriz :) Dağcan da teşekkür ediyor, öpüyorum!

      Sil
  2. yaaa minte bayılırım ki beeeen cok yakışmış zümracım:) bu arada bu botların da takipçisiydim ama alamamıştım harika duruyormuş ayakta bayıldım:) gülegüle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkürler canım :) Ben de senin botların takipçsiydim, bunlar kısmet oldu :)

      Sil
  3. ojeler, ayakkabilar ve kolyeye bayildim :) Guzel kombin olmus :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Sevgiler! :*

      Sil
  4. süper olmuşsuun yine :) botlara da bayıldım ama benim boyum daha kısa nasıl durur emin olamadım o yüzden gerçi ben genelde etekle falan giyerim ama :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etekle ve elbiseyle de çok güzel duruyor :) Bence boyuna aldırma, çok rahatlar, tavsiye ederim :)

      Sil
  5. that woolen knit looks very comfortable :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you, yes it's really comfortable :) kisses ***

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...