24.11.2013

Tattoo Addiction!


Herhese merhaba! Öncelikle bütün öğretmenlerimizin öğretmenler gününü saygılarımla kutluyorum! Şimdiki aklım olsa öğretmen olabilirdim bile diyorum bazen :) Gerçekten çok değerli ve anlamlı bir meslek.. Evet, gelelim asıl konumuza.. :) Çok kararsız biri olduğum için dövme yaptırmaya bir türlü cesaret edemiyorum. Ama başkasında gördüğüm zaman dövmelere bayılıyorum :) Özellikle yıldızlı olanlar ve el yazısıyla yapılanlar favorim... Neyse ki BornPrettyStore.com sayesinde bu olaya da çözüm buldum :) Instagram'da takip edenler zaten iyi biliyor :) Özellikle yıldızlı olanı her karşıma çıkan insana yapıyorum desem yeridir :))) Uygulaması çok kolay, dövmeyi şeffaf bandından ayırıp teninize koyuyorsunuz ve üzerine ıslak bir bezle biraz baskı uyguluyorsunuz. Duş almama rağmen 4 gündür bozulmadan kolumda duruyor yıldızlar.. Kalıcılıkları beni şaşırttı açıkçası, fiyatları da 2,88$.. Zaten bu sitede her şey çok ucuz, 15$'a tonla şey alabiliyorsunuz, mutlaka ziyaret edin derim :) Bu arada yıldızlı dövmeler için buraya, kalpli seri için ise buraya tıklayabilirsiniz. Ayrıca bu sitede yaptığınız alışverişlerde Lunapark Queen'e özel bu indirim kodunu (SCBQ10) kullanarak %10 indirim sahibi olabilirsiniz ;) Sevgiler ;)
PS. Kombinin tamamının postu çok yakında blogda! :)

Hello everybody! Because of i'm an unstable person, i couldn't have a tattoo :) But i love them so much! Especially if it is with stars or handmade letters, die for it! :) So, thanks to BornPrettyStore.com i found the solution! :) If you are following me on Instagram you already saw more photos ;) It's so easy to apply them, just put your arm and press it on it a little bit with a wet cloth. Ta-taaam! :) It's ready.. I already do it to my brother and mother too and they loved them.. Family sign! ;p And despite i had shower in 4 days, it is still looking like on photos! The permanence of them are surprising and they're so cheap, just 2,88$ You should check this site because everything is so cheap! For star tattoo click here and for the one with hearts click here.. You also use this discount code for %10 sale ---> (SCBQ10) With love ;)
PS. The outfit post with this combine will be on blog soon! :)

-Z-


  


14 yorum:

  1. Cok hos durmus keske ben de dovmeleri gorseymisim dedim haha yuzukleri gorunce gozum donmus siparis verirken:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah :) Bir dahakine dövmelere de kesin bakmalısın.. Bu arada şu anda 5 gün oldu, 2 kez duş aldım ve hala kolumda duruyorlar ilk günkü gibi :s Şaşırtıcı.. Çıkartmak istediğimde çıkarlar umarım :)))

      Sil
  2. awesome tatoo!
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. En güzeli yıldız bence de ya, anlamı da güzel, görüntüsü de! :)

      Sil
  4. cool :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Bende yıldızlı olanlara bayılıyorum ve bende çok kararsızım bir gün yaptırıcam ama bakalım kararım netleşirse inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kararımın netleşeceği günü bekliyorum :))) O güne kadar da böyle denemelerle devam :) En güzeli yıldız!

      Sil
  6. Çok cici durmuş. Bende dövme çok seviyorum. Yeğenim kalıcı dövme yapıyor ama ben cesaret edip yaptıramıyorum. En son ablasına "K.Atatürk" imzası yapmış süper durmuş. Hani diyorum bir iki uçan kuş yaptırsam ama yok cesaret edemiyorum. En iyisi senin çözümün sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheh :) Aynen kararsızlar için bu dövmeler çok iyi çünkü 5 gün oldu ve iki kez duş aldım hala bozulmadan duruyorlar.. Yaklaşık 6TL ye alınan bu dövmenin içinde 20 tane var desek, baya uzun süre gidiyor :) Bunları stoklamak lazım ;) Özellikle yazın denizde havuzda çok havalı olabilir, suda da bozulmuyor oh :)))

      Sil
  7. Döğme olayı biraz riskli korktuğunuz kadar var kuzenim her banyo yapışında döğme yeri şişiyormuş!

    YanıtlaSil
  8. Kalici ve geçici dövme konusunda her türlü bilgi verebilirim.. zümra

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...