16.12.2013

Bedroom Fashion ;)

 Dolphins In The Setting Sun

Her şeyin üç boyutlusu olur da nevresim takımının olmaz mı! :) Yeni keşfettiğim sitelerden biri olan Ericdress.com da gezerken, bu inanılmaz güzel nevresim takımlarına rastladım ve hemen sizinle de paylaşmak istedim. Yatak odası modası da bu olsa gerek :) Favorilerim yunuslu, pandalı, gece şehir manzarası ve pembe olanların tamamı! :) Hepsini istiyoruummm!! Eğer evlilik hazırlıkları içinde olanınız varsa ya da ev dekorasyonunda klasik çizginin dışına çıkmayı seviyorsanız bunlar tam size göre! :) Hem de fiyatları bu tarz bir takıma göre oldukça uygun. Ben favorilerimi ekledim ama siz bütün çeşitleri görmek isterseniz buraya tıklayabilirsiniz. Çeşitlere bakmanızı özellikle tavsiye ediyorum çünkü ben hepsini buraya ekleyemedim ve inanılmaz yaratıcı şeyler var :) Şimdiden eğlenceli alışverişler dilerim ;)

Hi guys! As all you know, 3d is a huge part of our lives now.. So, now here is 3d bedding sets! :) I think these wonderful sheets are perfect to make your bedroom fashionable. I just discovered Ericdress.com and there are really lots of great products for affordable prices. I love all these bedding sets, but if you ask my favourite, dolphins, pandas, city night, all the pink ones... It's really hard to choose :) I added my facourite photos, but if you want to see all of them you can click here. I recommend to do that because i couldn't add all of them here but you should see them, really so creative! :) I wish you a funny shopping experience ;)

-Z-

Pure Jacquard

 Just Black

Noble Grass and Visual Peacock 

Splendid Rose 

Lovely Panda In The Forest 

Purple Flowers

Pink Peony 

3D Red Flowers 

Princess Pastoral Pink Floral 

 Roses In Love

3D Pure White Flower Cotton

3D City Nights 

Tiger In The Water 

Charming Horse

3 yorum:

  1. yunuslulara bayıldım! çok farklı gerçekten tasarımları, hemen bakıyorum:)))

    YanıtlaSil
  2. 2. ve 5. sıradakilere bayıldım hemen bakacağım:)
    http://sansaafashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Nice post and photos :) Lovely blog!♥

    http://www.MARTASFASHIONDIARY.com/

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...