4.12.2013

Bundan Böyle Vitringez Blog'dayım!


Herkese merhaba! :) Birden biri soğuyan havalar sebebiyle ben yine gazi oldum, ıhlamurum ve battaniyemle evden yazıyorum şu anda.. Zaten benim gibi kronik farenjitiniz varsa, kıştan keyif almayı unutun. Sonra neden sevmiyorsun kışı!? :/ Neyse, havaların ısınmasına daha çok var, ben en iyisi kışla barışmanın bir yolunu bulayım. 

Asıl konuya gelirsek, birçoğunuz Vitringez.com u biliyordur diye tahmin ediyorum. Bilmeyenler için kısaca anlatmak gerekirse tam olarak "modanın google"ı olarak özetleyebilirim. Sanırım Türkiye'de ilk defa böyle bir içerik oluşturuluyor.. "Mavi boğazlı kazak" mı arıyorsunuz yoksa "siyah kalem etek" mi? Arama kutucuğuna yazıp, bir çok markanın ürününe ulaşabiliyor alışveriş yapabiliyorsunuz. Zaten insanın bir girince bir daha çıkmak istemeyeceği pespembe bir içerik! :) Bunun yanı sıra Vitringez Blog'da modadan güzelliğe, sağlıktan spora, evlilik hazırlıklarından ilişkilere kadar bir çok konuda güncel köşe yazılarını okuyabiliyorsunuz. Veee işte asıl haber :) Bundan böyle ben de Vitringez Blog'da yazıyorum. Bu ay moda üzerine yazdım ama gelecek ay başka bir başlık ile sürpriz yapabilirim ;) Kış trendlerinden ve indirim öncesi kış alışverişi için tüyolardan bahsettiğim keyifli yazıyı okumak için buraya tıklayabilirsiniz... Yorumlarınızı bekliyorum! Sevgiler ;)

Hi guys! Today i have one more good new! :) I'm writing on Vitringez Blog from now and you can reach my writings there too! This month i told about winter shopping tips but it's just in Turkish, i'm sorry about that. If you want to see it, you can click here! Thanks for your all time support, love you! ;)

-Z-



4 yorum:

  1. Kış alışverişi yazında yazanlar harika, tavsiyeler için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkürler Natali'cim, beğenmene sevindim <3

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...