15.12.2013

Christmas Essentials


Yılbaşını yılbaşı yapan asıl şey birkaç haftalığına da olsa o moda girmek, o ruha bürünmek. Kendimizi mutlu hissettirecek bir heyecan yaratmak, değişiklik işte.. :) Geçen yılın gidişini, yeni yılın gelişini iyisiyle, kötüsüyle kabullenip, güzellikler umut ederek kutlamak :) Bu dönemde ben kendimi motive etmek ve biraz eğlenmek için geyik ve kar desenli kazağımı sık sık giyiyorum, sadece evi süslemek yetmez! :) Zaten kış zor bir mevsim, onu güzelleştirecek ne varsa sonuna kadar kullanmayı hak ediyoruz bence :) Ben de çok sevdiğim sitelerden biri olan Sheinside.com dan seçtiğim ürünlerle size yılbaşı konseptli kış alternatifleri yarattım.. Buraya tıklarsanız sitede bu konseptte çok daha fazla ürün bulabilirsiniz, ben favorilerimi seçtim ve altlarına linklerini ekledim.. ;) 
NOT: Benim favorim en alttaki pembiş! :)

The best thing about Christmas is feeling the spirit! You can feel it in all streets, houses, windows! And i think it's the best way to feel it a little bit more, wearing for this concept too! I love to wear my deer and snowflake patterned sweater! And i chose some favourite items from Sheinside.com and added the links below them. All of them are so beautiful! If you want to see more products in Christmas concept, just click here ;)
PS. My favourite is the pink sweater below! :)

-Z-






2 yorum:

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...