18.12.2013

Christmas Gift Guide 2014

Christmas Gift Guide 2014

"Yılbaşı hediyesi olarak ne alsam?" diyenler için bu sene de küçük bir rehber hazırladım. Benim seçimlerim bunlar, umarım faydası dokunur.. :) Cupcake şeklinde bir yastık, sevimli bir Momiji bebek ya da Christmas ruhunu yansıtan bir mum veya kupa.. Sizin seçimleriniz neler, aklında değişik hediye alternatifleri olan var mı? Yorumlarda sohbete bekliyorum ;)

If you still think about Christmas gift options, here is a quick list from me! ;) A cupcake shaped pillow, a Momiji doll, a great lipstick or just for reminding new year: a mug or a candle.. ;) What are your gift options? I'm looking forward to hear yours! Let's chat in comment box below ;))

-Z-

6 yorum:

  1. Maalesef en büyük problem erkek arkadaşa hediye seçmek :( Bize bir topuklu ayakkabı alıp gönlümüzü fethedebilirler ama onlara hediye bulmak çook zor!

    Bu arada beklerim:

    www.stylishsunshine.blogspot.com :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya bence de! Erkeklere hediye almak çok zor, bu yüzden geçen Şubat ayında erkeklere alınabilecek 14 Şubat hediyeleri temalı bir post yapmıştım, bir göz at bakalım işine yarar belki :)

      Sil
  2. cupcake yastık ne şirinmişşş öylee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa di mi! Ben de bayıldım onaa! <33

      Sil
  3. Kazak süpermişşş Seçilll içim gitti amaaa :(:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seçil kim? :) Bence de süper kazak bu arada :))

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...