17.12.2013

Feeling Winter With Deers


Herkese merhaba!! :) Buradaki post ile size yeni yıla özel seçimlerimden ve çok severek giydiğim geyikli kazağımdan bahsetmiştim. Şimdi sizi işte o kazakla tanıştırma vakti! :) Uzun ve bol olması onu süper kullanışlı kılarken, renkleri ve desenleriyle kendine bir kez daha hayran bırakıyor.. Bu arada bu postta giydiğim jean, sezonun favorisi olmaya aday bir ürün.. Zara indirimine de az kalmışken, kaçırmayın diyorum! Ürünlerin markalarını ve linkleri aşağıda bulabilirsiniz. Yorumlarınızı bekliyorum, desteğiniz için çooook teşekkürler!

Hello guys!! :) If you remember i told here my Christmas favourite items and here is mine! My cozy sweater with deer prints is from Oasap.. It's so comfortable and its colors go with everything! And the jean which i'm wearing in this post is awesome! Don't forget to check it on Zara sale! ;) You can find the brands and links below of the post. Waiting your comments babes, thank you for your all time support!

-Z-












Kazak / Sweater : OASAP (Click here)
Pantolon (Yeni) & Ayakkabı (Eski) / Jean (new) & Heels (old) : ZARA
Çanta / Bag : OASAP (Click here)
Saat / Watch : Sammydress (Click here)
Küpeler / Earrings : Sammydress (Click here)
Bileklik / Bracelet : Foymall (Click here)


Sosyal medyada da iletişimde kalalım derseniz tıklayın! ;)
Click for social media ;)

Twitter        Instagram        Facebook       Pinterest 


14 yorum:

  1. ayakkabı süpper bayıldım!

    Sevgiler,
    Enda,
    http://detailsbyenda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, ben de bu ayakkabıyı çok severek giyiyorum <3

      Sil
  2. hepsi christmas'a uygun 100 üzerinden 100 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle seçtim heheh ;) Teşekkürler

      Sil
  3. Love the xmas sweater!

    http://www.juicyguile.com

    :)

    YanıtlaSil
  4. love this kind of look <3 simple but perfect chic, cool, and gorgeous :) and you look really pretty :)

    www.cinwilsoon.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh what a wonderful comment! Loved it :) Thank you thank you thank you so much :))

      Sil
  5. Özellikle kazağa bayıldım çok güzel :) sana da çok yakışmış :)

    www.fashionbarb.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooook teşekkür ederim, kazak bence de süper! :)

      Sil
  6. Fun sweater!

    http://initialed.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Canımm, bu ayakkabılarını zaten çok beğeniyordum, bu kombinde ekstradan kazağına bayıldım! :) Bir de kırmızı ruj; sana çok yakıştırıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Burcucum :) Çok teşekkür ederim.. Ben de kırmızı ruju özellikle kışın çok seviyorum, nedense yazın biraz ağır geliyor ve pembe tonlarına kaçıyorum. Pembeyi yaz renkleriyle kombinlemek de daha tatlı oluyor :) Ama kışın kırmızı bir harika :)

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...