11.12.2013

Gray Girl in Winter


Herkese merhaba! Bu hafta blogda lapa lapa yağan kara inat bol bol stil postu var! :) Bu iki oldu, hafta bitmeden üçüncüyü de eklemeyi planlıyorum. Şimdiye kadar hazırladığım kış kombinlerimin içinde en sevdiğim bu oldu diyebilirim. Son anda karar vererek eklediğim bere ve çizmelerle bambaşka bir tarza büründü, ben çok sevdim. Bakalım siz de benim kadar sevecek misiniz.. :) Üzerimdeki yeni mont Sheinside.com dan ve yünlü yapısıyla sıcacık tutuyor, boyun kısmını da kürkle tamamlayınca hem çok daha sıcak oldu hem de daha kokoş oldu :) Yorumlarınızı bekliyorum, sizi seviyorum! 

Hello everybody!! Here is te second outfit post in this week and i'm planning to add one more in this week! Yayy! :) It's finally snowing here in Istanbul and i love this! :) Unless,  don't want to go to work.. Just wanna have a cup of coffee and read some magazines ;p Ok, if we talk about real life, i'm wearing my new Sheinside.com coat and loved it so much! It's woolen and makes me so warm. And  can admit that i think this is my best winter outfit! :) I added a faux fur on the coat and i made it more warm and chic! :) I'm waiting your comments, and i love you! ♥ 

Jean : Zara (New Season)
Yapay kürk / Faux Fur : Pull&Bear
Yüzükler / Rings : Ringsandtings (Click here!)
Çizmeler / Boots : Nine West
Bere / Beanie : H&M
Küpeler / Earrings : Sammydress (Click here!)
Çanta / Bag : Guess
Ojeler / Nailpolishes : Golden Rose Rich Color 114 (Click here!)
Ruj / Lipstick : Oriflame Color Drop Liquid Red (Click Here!)























Sosyal medyada da iletişimde kalalım derseniz tıklayın! ;)
Click for social media ;)

Twitter        Instagram        Facebook       Pinterest 



8 yorum:

  1. Vuuuuuu bu site cennet gibi fiyatlar uygun free shipping!!! daha ne ister insan:) Gümrüğe takılma durumu olmuyor mu kıyafet alırken? Dayanamıyorum hepsinden almak istiyorum:) beden ölçüleri küçük gibi geldi bana, uzak doğu malıysa onlar genelde ufacık oluyor, senin üzerindeki parça small muydu? Bu arada üzerindeki montun dokusu reklamından bile güzel gözüküyor, güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ürünlerin çoğunu ben seçiyorum ancak ödemeyi sponsorlarım yapıyor, o yüzden gümrük sorunu yaşamıyorum. Ancak 100$ ın üzerindeki alışverişlerde gümrük sorunu oluyor diye biliyorum, bu parçalar zaten 100$dan ucuzlar, o yüzden sıkıntı olmaz :) Beden ölçülerine gelince ben üst bedende genelde M giyiyorum, buradan da M aldım ve tam oldu zaten cm. olarak da yazıyor bel göğüs omuz vs ölçüler sitede her beden için. Mont benim de beklediğimden daha güzel çıktı, çok teşekkürler canım <3 Öpüyorum, sevgiler! :*

      Sil
  2. Mont yılılıyor tatlımm
    çok hoşş
    çizme yerine bunlar değilde nedense diz üstü siyah çizmeler hayal ettim
    bacak sütun olunca maşallah
    harika olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheh çok teşekkürler tatlım, dediğin gibi siyah çizmeler de güzel olabilirdi :)) Ben griler arasında bir bütünlük yakalamak istedim.. Öpüyorum kocaman!

      Sil
  3. great coat :)

    Giveaway on my blog http://itsmetijana.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. canım çok şık olmuşsun çok beğendim hem montunu hemde çantanı. Gerçi bütün parçaların birbirinden şık.
    <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooook teşekkür ederim, çok tatlısın :* <3

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...