31.12.2013

Leopard Faux Fur Coat


Herkese merhaba! Pazar günü Ataköy Marina'da İlknur, Yeliz ve Ada'yla buluştuk ve kyifli kahve faslının ardından L'Officiel dergisi için güzel bir çekim gerçekleştirdik. Çekimden birkaç fotoğrafı sizinle de paylaşmak istedim. Yeni yapay kürküm ve yüzüğüm Lookbookstore.com dan. Kürkün kalitesi karşısında baya şaşkın olduğumu belirtmeliyim, her gören bayılıyor :) Bu tarz yüzüklerden de uzun süredir almak istiyordum, bu zamana kısmetmiş.. O kadar çok renk seçeneği vardı ki, sonunda karar veremeyip en ikonikleşmiş renk olan turkuazı tercih ettim. Çok sevdiğim sneakers'larım ise Milanoo.com dan.. Burada da giymiştim daha önce hatırlarsanız.. Çantam ise istapark.com dan..Üzerimdeki bütün ürünlerin detaylı markalarını ve satın alabileceğiniz linklerini postun altında bulabilirsiniz. Güzel yorumlarınız için çooook teşekkürler, yeni yıla gülümseyerek girmeyi unutmayın! :)

Hello everybody! Me, İlknur, Yeliz and Ada had a great coffee break on Sunday morning.. Then we made a photo shoot for L'Officiel Turkey.. I loved all photos and wanted to share some of them with you.. My new leopard printed faux fur coat and ring are from Lookbookstore.com I really surprised when i see the coat, because it's wonderful and everybody asks where did i get it :) My sweet sneakers are from Milanoo.com and i also wore them here too. And my bag is from istapark.com You can find all brands and the links, which you can buy them, below of this post. Thank you for your all beautiful comments, don't forget to smile tonight for new year eve! :)

-Z-














Yapay Kürk Mont / Faux Fur Coat : Lookbook Store (Click here!)
Yüzük / Ring : Lookbook Store (Click here!)
Ayakkabılar / Sneakers : Milanoo (Click here!)
Çanta / Bag : İstapark (Click here!)
Tişört / Tee : Disney
Jean : Levi's Curve ID
Gözlük / Sunnies : Police 

-Z-

Sosyal medyada da iletişimde kalalım derseniz tıklayın! ;)
Click for social media ;)

Twitter        Instagram        Facebook       Pinterest 


9 yorum:

  1. chic and stylish and happy new year dear :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you dear, happy new year too! ***

      And thank you for your nice comment as always... <3

      Sil
  2. very beautiful outfit !
    come and see my blog :
    http://nicoraulea.blogspot.ro/

    YanıtlaSil
  3. LOVE your coat and your sneakers sounds like a fun last day of the year! and your are gorgeous!
    happy new year :)
    xo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much :))) Kisses! *** <3

      Sil
  4. Harika bir kombin olmuş:)

    Ben şunu soracağım, ayakkabılar kalite olarak nasıl? 38 giyiyorum 8 mi almalıyım? Shipping sorunu falan oluyor mu? Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, beğenmene sevindim <3 Kalite olarak açıkçası ben oldukça beğendim. Rahatlığı da çok güzel, öyle rahatsız eden bir yeri yok beni görsel olarak ya da rahatlık açısından. Ben Zara'da vs hep 39 giyiyorum 39 aldım tam oldu, sende kendi numaranı alabilirsin. Shipping konusunda herhangi bir sıkıntı yaşamadım ama üç ya da dört haftada geldi ürün bana, yani çok çabuk gelmiyor ama gelince değiyor! :) Tavsiye ederim ben gerçekten memnunum, ayrıca ayağı sıcacık tutuyor :)

      Sil
    2. Çok teşekkürler :)

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...