9.12.2013

Love My Sneakers!


Herkese güzel haftalar! Kışın resmi olarak gelmesiyle birlikte ben de siyah ve beyaz ikilisine torpil geçmeye başladım. Yazın rengarenk giyinmeyi ne kadar seviyorsam kışın da siyahı o kadar seviyorum. Sanırım soğuk insanın ruh halini böyle etkiliyor. Ama siz dışımın simsiyah olduğuna bakmayın, içim hala rengarenk ;) Bu kombinle ilgili en sevdiğim şey yeni sneakersım! Milanoo.com'un hediyesi olan bu sneakers hem oldukça uygun bir fiyata sahip hem de doku ve dikiş olarak çok kaliteli.. Isabel Marant'ı aratmıyor dermişim ;Pp.. Üzerimdeki deri mont gerçek bir vintage.. Yine annemin genç kızlık yıllarından, kadının gardırobuna el koydum bu aralar resmen :))) Sammydress.com dan gelen bıyıklı saatim de kombine eğlence kattı bence.. Bu arada size bir haberim var. Bana hediye gelen hiç kullanılmamış ürünlerimi ya da sadece çekim için çok az giydiklerimi, çok sevdiğim kitaplarımı, kullanılmamış kozmetiklerimi bundan böyle Instagram'da @lunaparkbutik hesabımda çok uygun fiyatlara satıyorum. Çok güzel ürünler var, bir göz atın derim :)

Happy weeks guys! The winter is officially started here and i started to wear black-white again. You know that i love wearing colorful things in summer. But if we talk about winter i also love black! :) Don't worry.. My outside looks dark but my inside is still colorful ;) The best thing about this outfit, of course, sneakers! It's gifted by Milanoo.com and they're great! They're for very affordable price and they have great fabric! I promise that you won't be looking for Isabel Marant after these beauties! :)) My coat is a goodie from my mum's closet, so vintage and leather... Love it so much! :) And my moustache watch is from Sammydress.com Isn't is so funny? It gave energy to my outfit :) Did you like my look? Kisses! :*

-Z-

Ayakkabılar / Sneakers : Milanoo (Click here!)
Deri Mont / Leather Coat : Vintage - Annemin gardırobundan / From mum's closet
Kazak / Knitwear : Herry
Saat / Watch : Sammydress (Click here!)
Pantolon / Jean : Levi's Curve ID












Sosyal medyada da iletişimde kalalım derseniz tıklayın! ;)
Click for social media ;)

Twitter        Instagram        Facebook       Pinterest 


14 yorum:

  1. Çok rahat bir kombin.Saatin aynısını yalnız altın sarısı kordonlusunu da ben aldım aynı siteden.Umarım ben de severek kullanırım :)Siyah ve beyaz uyumunu daima sevmişimdir,yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saat gerçekten hem çok uygun fiyatlı hem de çok kullanışlı! :) Çok teşekkür ederim, öperimmmmm :*

      Sil
  2. great look:)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. ayakkabılar gercekten gercegini aratmıyor gibi duruyor burdan:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten kalitelerine şaşırdım :) Çok memnunum, kesinlikle tavsiye ederim..

      Sil
  4. siyah beyaz kombinin çok güzel olmuş... ayakkabılar süper ama ben çantayı da çok beğendim :)

    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, ben de bu çantayı çok seviyorum, kombinlerimde sık sık kullanıyorum :)

      Sil
  5. great look, dear :) we have a lovely giveaway on our blog, be sure to check it out! :)



    Saci
    ChocolateFashionCoffee
    ChocolateFashionCoffee Facebook Page

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you honey :) I'll visit you!

      Sil
  6. great & nice combination <3
    Zeynep http://fashionsamba.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  7. i love your incredible style!!xx
    Anastasia
    natbeesfashion.blogspot.co.uk
    thelondoniangirl.blogspot.co.uk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks for your great comment, many kisses! ****

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...