13.12.2013

The Christmas Elf


Veee sonunda Cumaaa! :) Haftanın üçüncü stil postu ile yine buradayım.. Bu hafta bol bol "Ne giydim" postu yayınlıyorum, önümüzdeki hafta da aynı hızla devam edecek gibi duruyor, var mı şikayetçi olan?? :) Bu kombini hazırlarken sevimli yılbaşı cüceleri olan Elf'lerden ilham aldım :)) Yılbaşı kombini deyince illa şıkır şıkır olacak diye bir şey yok, işte size eğlenceli bir çağrışım! :) Hem renkleri hem desenleri karıştırdığım bu kombini umarım siz de benim kadar seversiniz :) Ürünlerin markalarını ve linklerini postun altına ekledim. Yorumlarınızı bekliyorum, şimdiden güzel hafta sonlarıı!! 

Anddd finally FridaYayyyyy! :) And this is the third style post of the week and it will be continue like this next week too! Anyone unhappy? :) My inspiration for this outfit was Christmas elves! :)) Everybody thinks that if you are preparing a Christmas outfit post, it has be to be chic! No it isn't :))) Of course i can make a chic one too, but this is funny one! I really love mixing colours and patterns, i hope you like my outfit as much as me :) I added the brands and links below of the post. Waiing your comments sweeties, have a great weekend!!

-Z-














Sweatshirt : Foymall (Click here!)
Jeans : Vero Moda
Ayakkabı / Heels : Zara
Yapay kürk / Faux Fur : Stradivarius
Kurdele yüzük / Bow Ring : Rings And Tings (Click here!)
İncili kurdele yüzük / Bow Ring With Pearls : Foymall (Click here!)
Bileklik / Bracelet : Foymall (Click here!)
Saat / Watch : Sammydress (Click here!)
Çanta / Bag : İstapark (Click here!)
Kulak aksesuarı / Earcuff : Zuhal'ciğimin hediyesi (H&M)
Harfli ve Kelebekli Yüzükler / Letter Ring and Butterfly ring : Atlas Pasajı
Ruj / Lipstick : Oriflame Liquid Red (Click here!)


Sosyal medyada da iletişimde kalalım derseniz tıklayın! ;)
Click for social media ;)

Twitter        Instagram        Facebook       Pinterest 




2 yorum:

  1. Ne eğlenceli bir kombin bu böyle, çok sevdim :))

    YanıtlaSil
  2. great christmas colours!!
    lovely outfit
    x
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...