1.12.2013

Winter Wish List

Winter Wish List

Herkese güzel Pazar'lar! Düşündüm de blogda uzun zamandır bir wish-list yayınlamıyorum. Ben de hemen sezon trendi parçalardan en sevdiklerimi ve almak istediklerimi içeren bir görsel hazırladım sizin için.. Sizin bu sezon alışveriş listenizde neler var? :) Benimkilere gelince:

1- Bu sezon oversized yani üzerinize birkaç beden büyük gelen mantolar çok moda, hele bir de toz pembe olursa muhteşem! Bu sezon pembe de çok moda ;)
2- Bordo da bu sezon geri gelen trendlerden, özellikle deri çantalarda harika duruyor. Hem de sezon trendi pembe ile süper bir bütünlük sağlıyor.
3- Cut-out botlar için hava biraz soğudu farkındayım ama önümüzdeki indirim sezonunda bir tane almayı planlıyorum çünkü önümüzdeki sonbahar da moda olacağına eminim ;)
4- Lacivert, deri midi boy bir etek... Bu model eteklere bayılıyorum! Deri ise kışın vazgeçilmezi.. Laciverti seçme sebebim tıpkı jean gibi her renkle çok rahat kombinlenebilmesi...
5- Boğazlı yakalı örgü açık gri bir kazak! İçinde çok rahat etmesem de boğazlı yakaların geri döndüğünü de kabul etmeliyiz. Boğazı çok sıkmayanlar ve yumuşacık olanlar favorim :) Veee yine gri bu sezon altın çağını yaşıyor..

Nasıl buldunuz seçimlerimi? Aşağıda marka ve linkleri mevcut.. Sizinkileri de merakla bekliyorum ;)

-Z-

Hi guys! I thought that i couldn't prepare a wish list for a long time and i have lots of things to buy for this season. So it's time to share with you! ;)

1- Oversized coats are super trendy for this season and my favourite is light pink! Pink is also so popular :)
2- Burgundy is back! It looks great especially on leather bags! Love this bag!
3- I know that it's a little bit more cold to wear cut out boots anymore but i will buy one at sale. Because i'm sure they will be trendy for next autmn too ;)
4- Navy blue, leather, midi skirt! I love this shape! The reason which i choose navy blue, it's so easy to combine all other colors like a jean ;)
5- Gray turtleneck knitted sweater! Turtleneck is also back! I'm not so comfortable to wear it but it looks great and i'll prefer a soft one which won't hold tight my neck so much. And gray is living its golden age! ;)

How did you find my wish list? You can see the brands and links below. I really wonder your opinions and the items in your lists guys! ;)

-Z-

J Crew long sleeve turtleneck    
jcrew.com                                                       
River Island coat
$145 - riverisland.com


Navy skirt
$155 - whistles.co.uk



6 yorum:

  1. Listende olan tüm parçaları bende istiyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya biri topluca hediye etsin bize! Duy bizi Noel Baba! :)

      Sil
  2. The pink coat and the white pullover are very nice!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  3. Deri eteğin modelinde ben de bir etek edindim ve inanılmaz rahat, kalem etekler elbette ki çok şık ama rahat rahat adım atabilmek varken bi süre kalem eteklerle vedalaşmak güzel oldu =) manto ve ayakkabılara da bayıldığımı ayrıca belirtiyorum gerçekten çok hoşlar =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya ben de her parçaya ayrı ayrı bayıldım. Şu an listenin yarısı eksik halde.. Tamamlamak istiyorum :)))

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...