28.12.2013

Yaglı Saçlar Için! / For Oily Hair


Herkese güzel hafta sonları! ;) Bugün sizinle ufak bir güzellik sırrı paylaşmak istedim.. Herkesin arada sırada duş almaya fırsat bulamadığı ve önemli bir yere gitmesi gereken anlar olur. Böyle zamanlarda yağlı saçlarla baş etmenin çok kolay bir yolu var! Kuru şampuan kullanmak da bir alternatif ama kuru şampuanlar hem pahalı hem de saçta beyaz beyaz iz bırakıyor, benim çözümüm çok daha kullanışlı bence..

1- İlk fotoğrafta yağlanmış ve kafasına yapışmış saçlarıyla mutsuz bir Zümra görüyorsunuz :)
2- Bu durumda hemen Talk pudramızı alıyoruz. Ben Johnson's Baby nin pudrasını kullanıyorum kokusunu sevdiğim için. Ayrıca kuaför malzemeleri satan dükkanlarda vanilya kokulu açık pudra da var, onu da tavsiye ederim.. Pudrayı fotoğraftaki gibi parmaklarınızın uç kısmına biraz döküyorsunuz..
3- Üçüncü adımda başınızı öne doğru eğip ön kısımlarından başlayarak saç derinize pudrayı parmak uçlarınız yardımıyla sürüyorsunuz. Elinize tekrar pudra alarak başınızın arka kısmına doğru aynı işlemi tekrarlayabilirsiniz.
4- Ve son olarak saçlarınızı geriye atıp aynaya baktığınızda normal halinden bile daha hacimli saçlara kavuşuyorsunuz ve yağlı görünümden eser kalmıyor. Bu etki çok çok yağlı olmayan bir saç için bir kaç saat sürüyor, hatta zaman zaman günü kurtarıyor ;)

Nasıl buldunuz, deneyen var mı? Sevgiler, öpücükler! :**

Happy weekend babies! ;) I want to share with you a beauty secret today..  Everybody know that we sometimes don't have enough time to take a shower and we need to go an important meeting. Nobody wants to go wit oily hair! So, here is a easy solution. You can also use dry shampoos instead of my method but it causes white marks on your hair and it's also expensive.. So, i prefer this one...

1- You can see a sad Zümra in first photo with her oily hair :)
2- So, take a baby powder! I prefer Johnson's Baby because it smells awesome, so my hair smells awesome too ;) Pour a little bit to your fingers..
3- In third step, bend your head down and apply the powder to your head skin with your fingers..
4- And finally, when you see yourself on mirror, you'll be surprised because of your hair's volume :) It really stays a few hours and helps to save day :)

How did you find this tutorial? Love and kisses! :**

-Z-


Sosyal medyada da iletişimde kalalım derseniz tıklayın! ;)
Click for social media ;)

Twitter        Instagram        Facebook       Pinterest 

22 yorum:

  1. aaa harika ama beyaz olmuyor mu pudradan dolayı saçlar

    semforever-semforever.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lk başta hafif beyaz gibi oluyor ama o beyaz kısımlara azıcık elleyince hemen dağılıp yok oluyor, kuru şampuanda çok daha zor gidiyor o beyazlık, gidene kadar saç sünüyor :)

      Sil
  2. Harika bir bilgi! Özellikle benim gibi saçı 1-2 günde yağlananlar için :)
    Pudra alıp kesinlikle deneyeceğim, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok işe yarıyor, bir günü daha kurtarabilirsiniz :) Sevgiler

      Sil
  3. Bu yöntemi daha önce de duymuştum. Sık sık kullanılmaması gerekiyor, yoksa saç diplerini tıkıyormuş pudra. Ama acil durumlarda denenesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi tabi her gün yapmak mantıklı değil zaten.. Ancak hani yağlı bir güne önemli bir iş denk gelir ve yıkamaya vakit olmazsa kullanıyorum ben.. Ayda bir iki kere ancak :) Kesinlikle deneyebilirsin, bebek pudrası sonuçta, çok zararlı bir şey olsa bebeklerin cildinde kullanılmaz diye düşünüyorum. Bebeklerin totolarına her gün sürüyor annişler :)

      Sil
  4. Bir de sanırım böyle bir sprey vardı sephora'da görmüştüm, yağlanmaya alternatif çözüm. Kenarda bulunmalı böyle çözümler ve bu saç rengi tam senin rengin! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir çok markanın kuru şampuan diye geçen aynı amaçla kullanılan spreyleri var. Ben bir kaç marka denedim ama yazdığım gibi çoğu hem fazla beyaz iz bırakıyor hem de pahalılar.. :) Renk konusunda ise çok teşekkür ederim, bazen uçlarını biraz açsam mı diye düşünmüyor değilim ama :))

      Sil
  5. Denemedim ama kabus gibi bir şey bu yağlı saç kendi saçımdan nefret eder hale geldim :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman kesinlikle denemeni tavsiye ederim, ne kaybedersin ki, bana teşekkür edeceksin :)

      Sil
  6. valla çok iyi görünüyor :) bu yöntemi duymuştum ama hiç denemedim. beyazlık oluyor mu pudradan?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk başta çok yoğun uygularsan hafif beyazlık oluyor ama elleyince o bölgeye biraz, hemen yok oluyor. Kuru şampuanda çok daha zor gidiyor o beyazlık. Hatta o gidene kadar ellemekten saç yine sünüyor.

      Sil
  7. aslında kuru şampuanlarında çıkış noktasıdır bu. yani kuru şampuan kullanmakla eş değer. tekrar hatırlattığın için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen, kuru şampuan bu sistemin lüks hali :))) Boşuna o kadar para vermeye gerek yok ;)

      Sil
  8. bunca zamandır ilk defa duyduğum bu yöntem için teşekkürler ^^ :) süper bir buluş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, umarım işinize yarar :)

      Sil
  9. Bende aynı pudrayı bu iş için kullanıyorum :) Kızımdan kalmıştı değerlendirmek lazım diye düşünürken yağlı ciltler ve pudra maskesi üzerine düşünürken yağlı saçlar diye birden ampul yandı 8-9 aydır sürekli kullanıyorum pudrayı saçlarımda üstelik hiç bir zararını da görmedim kepeklenme vs yapmadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen yani bebek cildi için bile tavsiye edilen bir ürünün bir zararı da olmuyor haliyle :) Ben de uzun zamandır kullanıyorum, herhangi bir sorunum olmadı :) Çok işe yarıyor! :)

      Sil
  10. aaaa ilk defa duydum bu yöntemi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa kesin denemelisin Ecemcim :)

      Sil
  11. saclarım artık roflelı olmadıgı ıcın yaglanıyor her gun dus ama acıl durunlar ıcın supermıs bu olley cok tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet acil durumlarda çok işe yarıyor! Öperimmm ;)

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...