30.12.2013

Yılbası Makyajı / Christmas Make Up


Yılbaşına sayılı gün kalmışken, birkaç tane temalı kombin yayınladıktan sonra, bir tane de örnek makyaj postu yayınlamak istedim. Makyajımda kullandığım bütün malzemeler Oriflame'den ve malzemelerle ilgili detaylı bilgiyi postun alt kısmında bulacaksınız.. Yılbaşı makyajı deyince birçok kişinin aklına kırmızı ruj geliyor ama ben klişeleri çok sevmediğim için bu makyajda da gözleri dumanlı kahve tonlarıyla ve dudakları açık pembe tonlarıyla renklendirmeyi tercih ettim. Eğer gri ya da dore pullu, simli bir elbise tercih edecekseniz bu tarz bir makyaja yönelebilirsiniz. Ama düz siyah bir elbise tercih edeceksiniz, o zaman kırmızı rujdan şaşmayarak makyajınızla görüntünüzü tamamlamanızı tavsiye ederim :) Şanslıyım ki fotoğrafları güneşin en büyülü olduğu saatlerde çekebildik ve hiç bir filtre kullanmama gerek kalmadı.. :) Fotoğrafların ardından gelelim malzemelere...

As you know, i already posted a few Christmas themed style posts and i wanted to share a make up idea for new year eve too :) So, here is my look... I used Oriflame products for this make up and you can see all of them below of the post. Everybody loves red lips for Christmas but i don't like cliches :) If you are planning to wear a silver or gold shiny dress you can go with this kind of make up with light pink lips. But if you will wear a simple black dress you can go with red lips, it'll always be a good idea ;) I'm lucky because i got the golden hour for these photos so i didn't need to use any filter :) So, here the photos...






Makyajımı nasıl yaptığımdan kısaca bahsetmek gerekirse, güzelce temizlenip nemlendirilmiş cildime (şu anda bu nemlendiriciyi kullanıyorum) fotoğrafta görünen beyaz "Perfecting Face Primer"ı uyguladım. Ardından ise "Studio Artist Fondöten"i fırçayla güzelce dağıttım. Ardından "Studio Artist Concealer" ile göz altlarımı ve minik iz, sivilce vs. gibi kusurlarımı kapattım. Ardından gold ışıltılı bronzer ile yüzüme kontür yaptım ve elmacık kemiklerimi belirginleştirdim. Ardından üç aşamalı kahve tonlarındaki far ile göz makyajıma başladım. Siyah göz kalemi ile üst ve alt kirpik diplerimi belirginleştirdim. Ve çift uçlu maskarayı kirpiklerime uyguladım. Ardından ise Oriflame takma kirpiklerimi takarak daha zengin bir bakış elde ettim. Son olarak ise More By Demi serisinden rujumu uygulayarak makyajımı tamamladım.


Bu Bronzer'ı çok sevdim. Çünkü içindeki gold ton, cilde çok hoş bir ışıltı ve canlılık katıyor. Kahvenin tonu ise ciltte çok sıcak durmuyor yani yapay bir turunculuk vermiyor ve gerçekten gölge düşmüş efekti yaratarak hatları doğal bir şekilde vurguluyor. Ayrıca allık olarak da kullanılabilmesi artı puan kazandırıyor ;) Favori ürünlerimden biri olduğunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim...


Daha önce de Oriflame'in More By Demi serisinden rujlar kullanmıştım ama onlar genelde koyu tonlardaydı. Bu başta somonu andıran ruj, dudakta çok tatlı açık bir pembe tonuna dönüşüyor. Hafif parlak bitirişli ve yoğun nemlendiricili bu rujun kalıcığı da oldukça güzel.. Şık tasarımını da göz önüne alırsak, gayet güzel ve çekici bir ürün..


Şimdiye kadar bir çok markanın takma kirpiğini denedim. Oriflame'in diğer kirpiklere göre farkı ve artısı, kısadan uzuna doğru giderek daha doğal bir görünüm yaratması.. Ayrıca yapışkanının şeffaf olması önemli bir artı, rengin değişmesini beklemeniz gerekmiyor. Bunun yanında yapışkanın kıvamı yoğun, yani yine yapışkanın tutması için beklemeniz gereken süre kısalıyor. Ben en iyisi takma kirpik kullanımı ile ilgili ayrı bir post hazırlayayım, ne dersiniz, ister misiniz? :)


Bu maskarayı çok seviyorum çünkü daha önce hiç görmediğim bir özelliği var. Gri kapağı çevirerek açtığınızda ince ve uzun bir fırça ile karşılaşıyorsunuz. Bu fırça kirpikleri uzatıp tek tek ayırıyor. Sonra fırçayı yerine takıp, siyah kapağı çevirerek açtığınızda içinden daha geniş ve kalın bir fırça çıkıyor. Bu fırçayla da ayırıp uzattığınız kirpiklerinizin hacmini artırıp kalınlaştırıyorsunuz. Sonuç: Aslında takma kirpiğe ihtiyaç duymuyorsunuz :)


Bu üç cilt ürününden en sevdiğim Primer oldu. Benim cildimde fondöten 2-3 saatten fazla kalmaz ama bu Primer sayesinde bütün gün bozulmadan durdu. Bu ürünü kullanmaya kesinlikle devam edeceğim. Fondötenin ise kapatıcılığı orta derece ve nemlendirmesi güzel. Hafif yapılı bir ürün arayanlar için güzel bir alternatif, kokusu da güzel :) Concealer'ın kapatıcılığı oldukça güzel. İnci ucu ise kolay kullanım sağlıyor.


Bu üçlü farı ve içindeki minik çekmecesindeki iki far fırçasını çok sevdim :) Tam ihtiyaç duyulan üç kahve tonu.. Ayrıca hepsi rengini çok güzel veriyor.. Dumanlı göz makyajlarının vazgeçilmezi olmaya aday..



Şimdiden mutlu yıllar!!

Happy new year!!

-Z-

Sosyal medyada da iletişimde kalalım derseniz tıklayın! ;)
Click for social media ;)

Twitter        Instagram        Facebook       Pinterest 

10 yorum:

  1. Güzel bir kırmızı rujla makyajı tamamlasaydın çok daha güzel olurdu, yılbaşının temsili rengi kırmızı sonuçta :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama bu seferlik bir değişiklik olsun dedim :)

      Sil
  2. tatlım makyajın cok doğal tam benlık vee sacların ne guzel olmuss renk sahaneeee..bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkürlerrrr :) Öperim kelebeğimmm

      Sil
  3. sen yeni yıla çoktan girmişsin :)

    mutlu yıllar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehhe çok teşekkürler, sana da mutlu yıllar canım!

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...