29.01.2014

2014 Için Kozmetik Seçimlerim!


Merhaba! :) Ocak ayına girerken yeni yıl için kendime bir hediye vermeye karar verdim ve beni mutlu edecek ürünleri Oriflame kataloğundan sipariş ettim. Ben hala kozmetikte katalogdan alışveriş yapmayı çok seviyorum çünkü kargo eve ulaştığında o paketi açarken beni bekleyen sürprizlerin yaşattığı mutluluk bir mağazadan ruj alırken olmuyor maalesef :) Belki biraz da risk alıyorsunuz ama onun da heyecanı başka oluyor, açıkçası şimdiye kadar da hiç hayal kırıklığı yaşadığım bir ürün olmadı. Vefa Lisesi'nde yatılıyken, yatakhanedeki arkadaşlarıma, annemin distribütörlüğü üzerinden ben Oriflame ürünlerinden satardım.  Ama ilk denemem ortaokul yıllarımdaydı. Düşünürseniz Oriflame geçmişim baya eskiye dayanıyor ve hiç hayal kırıklığı yaşamamış olmam da marka için büyük bir başarı bence :) Yani gönül bağım ve anılarım olan çok sevdiğim bir marka Oriflame.. Bu yüzden seçimlerimi buradan yaptım.. :) Seçtiğim ürünlerle ve neden onları seçtiğim ile ilgili biraz da detaylı konuşalım isterseniz...

Hi girls! :) Oriflame is one of my favourite cosmetic brands for a long time. Since i was a little girl at midschool i started to try some lotions and then when i was in high school i started to sell them from catalogue :) It's really interesting to pick something from catalogue if we talk about cosmetic, but it's also surprising and funny :) I always feel so happy to get my package and open it :) So i wanted to choose some products for new year from Oriflame and it was really nostalgic for me :) You can see all products in photos and i loved all of them so much! :) Kisses :**

-Z-


Kız çocuklarına özel geliştirilen bu seri ilk defa iki katalog önce dikkatimi çekmişti. Katalogun kapağında bulunan "Bileğinizi sürünüz ve koklayınız" kısmında bu kokuyu denediğim an kendimi cennette sandım :))) Muhteşem bir karpuz kokusu, yok böyle bir tatlılık.. Çocuk filan dinlemeden şampuanını ve sabununu aldım :) Mutluluk sebebi deniz kızı Ariel! Disney'in en sevdiğim prenseslerinden.. :) Sabun 3,30 TL ve 200 ml olan şampuan 8,90 TL..


Bal ve sütün cilde ne kadar iyi geldiği, ne kadar nem verip taze tuttuğu bilimsel bir gerçek.. Ayrıca bir de muhteşem kokuları eklenince bu iştah açan el ve vücut losyonu ile saç maskesi haliyle favorim oluyor. :) Vücut kremini geçtiğimiz yıllarda iki kutu bitirmiştim, ondan zaten çok memnunum. Ama saç maskesini ilk defa denedim ve saçı gerçekten besleyip yoğun nem sağlıyor, parlaklık veriyor.. İki kullanımda farkı hissediyorsunuz. Pırıltılı altınımsı bir yapısı var ve bu tanecikler sayesinde saç gerçekten parlıyor, daha kolay şekil alıyor. Vücut kremi 27,90 TL ama Ocak katalogundan 25 TL alışveriş yaparsanız 9,90 TL'ye geliyor. Saç maskesi ise 14,90 TL..


Oriflame'in LipSpa serisinden bu ruju da ilk defa denemek için seçtim. Seri, genel olarak soft ve naturel tonlardan oluşuyor. Zaten ismi de therapy dudak balmı diye geçiyor. Dudağa hafif renk veriyor ve hem kendi yapısı hem de orta kısmındaki bölüm sayesinde dudağı inanılmaz nemlendiriyor, ayrıca spf 8 güneş koruyuculu olduğunu ve şu anda 9,90 TL olduğunu eklemeliyim :) Denemesem olmazdı :)) Tam çantaya atmalık, gün içinde akla geldikçe tazelemelik bir ürün.. Bendeki renginin adı Caring Nude, siz burada diğer renkleri de görebilirsiniz..


Uzun zamandır mavi bir rimel arıyordum ve Veryme serisinden 8,90 TL olan bu rimeli denemeye karar verdim. Fırça yapısı oldukça farklı, hem uzun hem de kırpık kivrikler meydana getiriyor. Rengi de bakışlarda çok doğal ve çekici bir etki yaratıyor, benden söylemesi ;) Ayrıca yeşili ve siyahı da var...


Pretty Swan uzun zamandır denemek istediğim bir parfümdü. Hakkında o kadar çok olumlu duyum almıştım ki bu alışverişe eklemesem olmazdı. Tüller içinde bir balerini andıran etkileyici şişesinin yanında kokusu da gerçekten beğenimi kazandı. Kayısı, pirinç pudrası ve biber notalarından meydana geliyormuş araştırdığım kadarıyla.. Tatlı ve çekici bir koku olduğunu söyleyebilirim. Fiyatı şu anda 39,90 TL..


Oriflame'in en sevdiğim ve en şık makyaj serilerinden biri olan Giordiani Gold serisinden voluptuous rujun nude silk rengi :) Bu da daha önce kullanıp bitirdiğim bir üründü. Nude arayınca elim direkt buna gidiyor. Hafif ışıltılı ve nem veren bir yapısı değil. Mat olmayan nude ruj severler için kesinlikle tavsiye ediyorum. Fiyatı da 22,90 TL..


Bu ürünle ilgili o kadar çok anım var ki :) Benim için en nostaljik olanlardan biri.. Lisede yatakhanedeyken ergenlik döneminde kızların sivilcileri için en popüler ürün buydu! Herkesin çantasında bu vardı, sizi bilmiyorum ama bizim lisede ve yatakhanede acayip popülerdi :)) Çünkü yeşil kısmıyla çok kısa bir sürede, hatta bazen bir gecede sivilceyi iyileştirip kuruturken, üzerine uygulanan ten rengi kısmıyla da kapatıcılık sağlayıp gönül rahatlığıyla okula giderdik :) Çay ağacı özlerinden yapılan bu tea tree serisinin yüz yıkama jelini vs. de çok kullanıdık ama en popüler buydu :) Şimdi cipsi ve çikolatayı fazla kaçırdığımda nadiren çıkan sivilcelerim için daha çok güvenebileceğim bir ürün hala yok :) Fiyatı da 8,90 TL hatta buraya tıklayarak hakkında yapılan yorumları okursanız ne demek istediğimi çok daha iyi anlayabilirsiniz.


Volare ile geçmişim daha da eskiye dayanıyor :) Oriflame ürünlerini kullanmaya ilk defa orta son sınıfta bir arkadaşım sayesinde başladım ve ilk kullandığım Oriflame ürünü Volare el ve vücut kremiydi. O zamanlar makyaj yapmıyorduk biz tabi :)) Kokusunda gülün taç yapraklarını, menekşeyi ve pralini barındırıyor ve ben tam anlamıyla bayılıyorum. Çünkü gül deyince gül suyu gibi kokmuyor :) Gerçekten bir gülü kokladığınızda hissettiğiniz duyguyu hissediyorsunuz. O zamanlar şişesi daha sadeydi, şimdi gül şeklinde ve çok daha dikkat çekici ve şık olmuş.. Fiyatı 49,90 TL ve 50 ml. ama bende kesinlikle yeri ayrı olan bir koku :)


Tasarımların güzelliği :) Şişeleri o kadar sevdim ki parfümler bittikten sonra bile makyaj masamda dekor olarak saklamaya devam edebilirim :)


Bu ojeyi de özellikle denemek istedim. Çünkü hem süper bir parlaklık hem de holografik renk geçişleri vaat ediyordu ve fiyatı 12,90 TL idi. Gerçekten simli gibi duran yapısına rağmen pürüzsüz bir parlaklık sağlıyor ve çok kolay temizleniyor, simleri pütür pütür hiç hissetmiyorsunuz. Ayrıca fotoğrafta belli olmuyor ama elinizi hareket ettirdiğinizde renk yansımaları çok hoş görünüyor :) 


Gri tonundaki ojelerim arasında en sevdiklerimden biri oldu şimdiden.. En kısa sürede Vibrant Pink rengini de denemek istiyorum, bu gri tonun adı ise Reflecting Silver...


Bombayı sona sakladım :)) Deri kaplama ambalajı içinde çok şık bir şekilde satılan fırça seti favorilerimden biri oldu.. Pudra, kontör-allık, far, kapatıcı ve ruj fırçasından oluşan bu set kusursuz bir makyaj için ihtiyacınız olan her şeye sahip. Ayrıca seyahat için de çok pratik, ben bu seti seyahatlerim için aldım. Her tür fırçaya güzel ve portatif bir ambalajda ve birbirine zarar vermeyecek şekilde taşıyarak sahip olmak büyük bir lüks :) Ne demek istediğimi kızlar çok iyi anlamıştır :)) Bu setin de fiyatı 39,90 TL, fırçaların kılları hemen hemen hiç dökülme yapmıyor ve yıkadıktan sonra kısa sürede kuruyor. Daha ne isterim ki? :)

Aranızda bu ürünleri kullanan, ya da kullanmayı düşünen, ya da sorusu olan varsa mutlaka yorum bırakmayı unutmayın :) Sevgiler! :**

Sosyal medyada da iletişimde kalalım derseniz tıklayın! ;)
Click for social media ;)

Twitter        Instagram        Facebook       Pinterest 


5 yorum:

  1. Soracak bisey kalmamiski herseyi anlatmissin.sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Blogunuzu beğendim ve sizi takibe aldım :)

    Sevgiler,
    Bende bloguma beklerim.
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. şu sivilce için olajnlşardan bende denemeyi düşünüyodum burada da görünce artık kesinlikle denemeliyim

    YanıtlaSil
  4. güzel bir yazı olmuş eline sağlık.çocuk şampuanı gözleri yakmayan şampuanlardanmı bilen varsa cvb yazabilirmi:?

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...