21.01.2014

DAVET: Orkid Ile Tatlı Rüyalar Partisi!


Cumartesi akşamı Orkid ile süper bir partiye davetliydik. Fotoğraflarda kırmızılar içinde göreceğiniz fıstık annemi de aldım yanıma, kızlar partisinin tadını güzelce çıkardık :) Birbirinden sevimli ikramlar önce gözlerimize sonra midemize ziyafet sundu, özellikle kuzulu cupcakeler ve çikolata şelalesi efsaneydi. W otelin süitinde gerçekleşen tatlı rüyalar partisinde uyku uzmanı Prof. Dr. Derya Karadeniz uyku hakkında hiç bilmediğimiz şeylerden, uyku hijyeninden ve uyku hastalıklarından bahsetti.. Ardından da bizlere çok daha rahat bir uyku vaadeden Yeni Orkid Platinum Gece Extra'yı tanıdık. Platinum Comfort Normal'e göre yüzde 60 daha geniş olan arka yüzeyi sayesinde gece boyunca huzurlu bir uyku uyumanızı sağlıyor ;) 

Şimdi size harika bir haberim var! :) Siz de böyle güzel bir Tatlı Rüyalar Partisi'ne katılmak ve çok cici bir uyku setinin sahibi olmak ister misiniz? Bunlar ve daha bir çok sürpriz hediye için Orkid Türkiye Facebook Fan sayfasını ziyaret etmenizi öneririm. Ayrıca bu sayfada bulunan Orkid Uyku Akademesi'ndeki testleri çözerek uyku kişiliğinizi öğrenebilir (Ben 'Stres Kadını' çıktım!! :D) ve uykuyla ilgili daha bir çok ilginç bilgi öğrenebilirsiniz. Son olarak da özel günlerinizde size eşlik eden uyku kombininize Orkid Platinum Gece Extra'yı da ekleyip, fotoğrafını Orkid Uyku Akademisi uygulamasında yer alan '#benuyurken' yarışmasına yükleyerek yarışmaya katılabilirsiniz. Her hafta 10 kişi sürpriz hediyeler kazanacak ve her haftanın ilk üçü dilediği bir kız arkadaşıyla birlikte bu tatlı rüyalar partisine katılacak! Parti o kadar güzeldi ki, bu deneyimi yaşamak için şansınızı mutlaka denemelisiniz.. Hatta ben de uyku kombinimi oluşturdum ve uygulamaya ekledim :) Benim kombinimi fotoğrafların en altında görebilirsiniz.. ;) Burada olduğunuz için teşekkürler ;)

Hi babies! I was invited a kind of "sweet dreams party" with Orkid last Saturday. I went there with my beautiful mum who wears red dress in photos below. And it was amazing! The treats were wonderful! Especially we love the chocolate fall with fruits, amazing! :) We also learned lots of interesting thing about sleeping from Prof. Derya Karadeniz.. And saw the new Orkid Platinum Night Exta.. It's %60 more wider on back than other normal orkids.. It was a fantastic night and had so much time, we left there with a huge box full of with presents, sweet pjs from Oysho, chocolates, and of ourse Orkids :) Thanks for this amazing event! :) How did you find the photos sweeties? Thank you for being here!

-Z-





















8 yorum:

  1. Canım annen senden güzel desem alınmazsın sanırım :) maşallah genç gösteren anne gördümde böylesini görmedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha :) Valla duymaya alıştım artık :Pp... Çok teşekkür ediyor kendisi de :)))

      Sil
  2. Masallah annene de sana da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz canımmmmm :)

      Sil
  3. Maşallah kızı ayrı güzel,annesi ayrı güzel... =) Kombinine bayıldım, pembiş tavşanlar da kombini tamamlamış.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlım Penti'den onlar 9.90 TL şu anda, beğendiysen hemen al kaçırma :) Annem de ben de çok teşekkür ediyoruz :)

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...