13.01.2014

Dots Dots Dots...


Herkese güzel haftalar! Bugün benim doğumgünüüüm!!! :))) Tamam tamam şımarmadan konuya giriyorum.. Benim alışveriş yaparken en dikkat ettiğim şeylerden biri aldığım parçayı kaç farklı şekilde kombinleyebileceğimdir. Eğer farklı tarzlarda ve farklı renklerle kullanabileceğimi düşünüyorsam o parçaya gerçekten yatırım yapabilirim :) Üzerimde görmüş olduğunuz gömleği hatırlarsanız burada, ve eteği de burada farklı şekillerde kombinlemiştim. Peki birlikte nasıl olmuşlar sizce? :) Bu arada İstapark'ın Jacquline marka bu çantası bu ara en sevdiğim çantam.. Bir aydır omzumdan indirmiyorum desem yeridir :)))
***Bütün ürünlerin marka ve linklerini postun alt kısmında bulabilirsiniz ;)

Have a great week guys! Today is my birthday!! :))) Okey, i'm stopping and here the post's main subject.. :) While i was shopping i always think that to buy things which i can style in different ways. If i think that i can combine the item in so many ways, i go for it :) So, if you remember i already wore this shirt in this post, and this skirt in this post. What do you think about wearing them together? :)
***You can find all brands and links which i wore in this post below ;)

-Z-













Gömlek / Shirt : OASAP
Etek / Skirt : ZARA
Çanta / Bag : İstapark
Botlar / Boots : Shoetek
Kolye / Necklace : Bonalodi
Bileklikler / Bracelets : Atlas Pasajı, Forever New
Yüzük / Ring : Foymall

Sosyal medyada da iletişimde kalalım derseniz tıklayın! ;)
Click for social media ;)

Twitter        Instagram        Facebook       Pinterest 

8 yorum:

  1. lovely look :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Doğum günün kutlu olsun !!! Ne kadar güzel olmuşsun kombininin renk tonlarına bayıldım !
    Blogunu daha yeni keşfettim ve takibe aldım :) !
    Sevgiler,

    Dilara
    http://dlrkaya.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Doğum günün kutlu olsun güzellik! :)

    YanıtlaSil
  4. love the different prints!
    gorgeous look
    x
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    YanıtlaSil
  5. çantana ve bilekliklerine bittim !

    YanıtlaSil
  6. Merhaba !

    Yazınızı okudum gayet başarılı ve faydalı içerikler. Sizleri de sağlık bilgileri ve şifalı bitkiler hakkında içerik sunan sağlık portalımız e-tedaviye bekleriz. Yayın hayatınızda başarılar dileriz....

    Sağlıcakla kalın...

    YanıtlaSil
  7. münzevi9/2/14 09:54

    İşte kastettiğim buydu; yine sen, yine bir gülün açma vakti...

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...