10.01.2014

H&M Kalem Ruj Incelemesi / H&M Lip Pen Review


Herkese süper Cuma'lar! :) Geçtiğimiz yaz başında H&M kozmetiğin lansmanına (postu burada) katıldığım günden beri aklımda olan  kalem rujlara nihayet Taksim İstiklal Caddesi'nde yeni açılan H&M sayesinde kavuşabildim. İstiklal H&M 5 katlı ve kocaman, tarihi bir binanın restore edilmesiyle hazırlanmış. İçindeki mermer merdivenler ve mağazanın dizaynı,binanın ruhu bozulmadan tasarlanmış ve çok güzel olmuş. Ancak kalabalık olduğunu da düşünürsek başta biraz karışık geliyor insana :) Neyse rujlara dönersek.. Son zamanlarda Clinique Chubby Stick'lerla başlayan ve Loreal Glam Shine ile devam eden kalem ruj akımı hızla devam ediyor. Asansörlü yapısıyla hem kullanım hem de sürüş kolaylığı sağlayan bu rujlar, çantalarımızın vazgeçilmezi olmaya aday.. H&M'in bu rujları gerçekten dudağı kurutmadan güzelce nemlendiriyor ve oldukça güzel renk veriyor. Aşağıdaki örneklerde de göreceksiniz, sadece Papaya Punch turuncu olan dudak rengiyle birleşince biraz daha pembemsi bir somon halini alıyor, gerçi bu durum benim hoşuma gitti :) Nude tondaki Natural Beauty ise smoky göz makyajları için mükemmel.. Dudağa ve yüz ifadesine donukluk katmadan nude olabilmek önemli :) Bu konuda bu ruju başarılı sayabilirim.. Rengini en net belli eden renk ise Love That Pink.. Adı gibi ben de bu pembeyi çok sevdim :) Zaten aklımda en çok kalan renk de buydu.. Serinin kırmızılarını da denemek istiyorum ama ilk etapta bunları bir deneyeyim dedim. Rujların tanesi 8,95 TL.. Fiyat-kalite dengesine baktığımızda rakiplerine göre tam anlamıyla mükemmel olduğunu söyleyebilirim. H&M alışverişimde kozmetik reyonundan iki renkli bir oje seti ve bir de makyaj süngeri aldım. İsterseniz onların da postunu yapabilirim, yorumlarınızı bekliyorum, sevgiler! ;*

Hi babes! Have a great Friday! :) If you remember i went to HM Cosmetic launch in this summer and i told you about these lip pens.. You can find that post here. I finally found and bought them! :) I also bought a duo nail polish set and a foundation sponge.. But this post is not about them, if you want to read something about them just leave a comment under this post, so i can make a post about them too.. Lip pens are so popular this season. It has just started with Clicnique Chubby Sticks and then Loreal Glam Shine! But H&M did it for a very affordable price. So i prefer H&M.. Because it moustrizes my lips well and looks great. What can i ask for more? :) Btw, my favourite lip pen is Love That Pink! Because you can see the real color well on lips.. As you see in photos it is very soft and cute pink color. Natural Beauty is also great and it will be good with smoky eyes make up.. Lots of nude lipsticks make my face so pale, but this one didn't do it so i loved it! :) And third one is Papaya Punch.. It looks orange but on lips you can see it more like a kind of salmon color.. I loved this color too.. 

-Z-




10 yorum:

  1. kalem rujları çok seviyorum,sendeki renkleride çok güzelmiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kullanışlı ve pratikler bu yüzden ben de çok seviyorum :) Bendekiler soft tonların en basic leri zaten :) Ben de çok sevdim :)

      Sil
  2. papaya punch kullanılabilir ama ben nedense h&m'e gidip gidip bu rujlardan almadan döndüm çünkü renklerini tam veremediklerini düşünüyorumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında 2 3 kat geçince renklerini baya veriyorlar ancak çok kalıcı değiller, yoğun nem veren bir yapısı olduğu için çabuk uçuyor, biraz balm gibiler.. Ama dediğiniz gibi renk verme konusunda da çok opak değiller, yüzde 60-70 renk veriyorlar..

      Sil
  3. Bu rujlar neden bana denk gelmiyor ya :( Ne zaman gitsem yok yok yok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Marmara Forum H&M'e her gittiğimde bakıyor bulamıyordum ama Taksim İstiklal H&M'de bütün ürünlerden 10'ar 20'şer tane mevcut :) Orada ne arıyorsanız kesin bulursunuz..

      Sil
  4. Merhaba,

    1. Blogunu çok sevdim hemen takibe aldım :)
    2. Rujların renkleri çook hoşmuş
    3. İstiklal'e H&M'in açıldığını senden öğrendim :) çok iyi olmuş hele de 5 katlı olması çok iyiymiş.

    Sen de beni takip etmek istersen ben de çok sevinirim:

    www.fashionbarb.com

    YanıtlaSil
  5. ayyy ben bu rujların böyle durduğunu bilsem almaz mıydım!!!!!! daha dün h&m de bakıp, almadan çıktım, keşke postu daha önce okusaymışım. Post için teşekkürler, ilk h&m ziyaretinde alınacaklar listesine girdi =)
    Ayrıca blogum çok çok yeni, ama ziyaret ederseniz çok çok sevinirim =)
    http://neselizebra.blogspot.com/

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...