25.01.2014

H&M Nude Nail Polish + Glitter Set


İşte H&M in kozmetik reyonundan severek aldığım ürünlerden biri! Hatırlarsanız geçenlerde H&M lip pen'leri anlattığım bu postta bu oje postunun sinyallerini vermiştim zaten :) Nihayet sıra geldi.. Sistem basit, tırnağınıza ojeyi sürdükten sonra kurumadan simi serpiyorsunuz. Simin ağız kısmı tuzluk gibi, işaret parmağınızla tepeden tık tık vurarak kolayca serpebilirsiniz. Uygulama yaparken uygun bir zeminde olmak gerek yoksa etraf baya sim olabilir :) Oje kurumasın diye ben önce hepsine bir kat uyguladım, sonra da ikinci katı her uyguladığım tırnak için ara verip sim döktüm. Üzerine de şeffaf topcoat uyguladım. H&M ojenin kuruma süresi normal, ne çok hızlı ne de yavaş diyebilirim.. Simi başka ojelerde de kullanmayı planlıyorum. Fotoğraflarda pek belli olmuyor ama elimi her hareket ettirdiğimde simler çok güzel parlıyor. Bunun dışında ojenin yapısı çok opak değil, fotoğrafta iki kat uygulanmış halini görüyorsunuz ancak ben daha opak sevdiğim için bir sonraki uygulamada ojeyi üç kat sürebilirim :) Ayrıca bu ojeyle french de gayet güzel olur.. Bu setin fiyatı ise 9,95 TL.. Almak için çok şart bir ürün değil ama aldığıma pişman da olmadım, her zaman kullanılabilecek bir renk.. Siz nasıl buldunuz? Yorumları bekliyorum :***

If you remember while i was talking about H&M lip pens in this post, i already told that i'll tell about this set too. Here a nail polish + glitter set from H&M Cosmetic. It's new in Turkey so i wanted to try it :) It has a cute nude color and i think it will be great with french manicure too. It's not so much opac, i applied it two times in these photos but for next time i'm planning to do 3 times.. You just apply the nail polish then pour the glitter. So easy to do that! I will use the glitter with my other nail polishes too.. When i move my hand the shimmer looks reallt great! It's just for like 3 Euros in Turkey.. Did you use it? Waiting your comments sweeties! :***

-Z-




1 yorum:

  1. Gördüğümde çok ilgimi çekmişti ama almamıştım. Hoş durmuş gerçekten güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...