27.01.2014

Let's Go To Russia!! ;))


Günaydın! :) Güzel ülkemizde kışlar çoğunlukla bir Rusya gibi dondurucu olmasa da bazen kalpak takmak çok eğlenceli olabiliyor. Kalpakların, başınızı sıcacık tutmanın yanında stilinizi bir anda değiştirecek kadar da güçlü bir parça olduğunu kesinlikle söyleyebilirim. Bence siz de insanların şaşkın bakışlarına aldırmadan bu kış kalpaklara bir şans verin ve Rusya'yı buraya getirin :) Bu arada üzerimdeki jeani çok seviyorum ve şu anda Zara'da indirimde, beğenenler kaçırmasın ;)

Fotoğraflarda neden bu kadar çok gülmüşüm, niye bu kadar mutluyum hiç hatırlamıyorum çünkü yaklaşık iki ay önce çekildiler. Dağcan'la üst üste dört farklı kombin postu çektiğimiz, buz gibi bir gündü ve bu sonuncu kombindi.. Çok üşüyüp, yorulduğumuzu net olarak hatırlıyorum :) Eveeet, hafızamı tazeledim şu anda ama hala neden bu kadar güldüğümü hatırlamıyorum, büyük ihtimal Dağcan'ın esprileri yüzündendir :) Size de bol gülücüklü, çok mutlu bir hafta diliyorum!!! :)

Good morning guys! The weather in Turkey is usually not cold as Russia, although it's still fun to wear a fur headgear like this. In addition to keeps your head warm, it also changes your style suddenly :) So maybe i couldn't go to Russia this year but i decided to get it here :)) Btw, i love these jeans and they're on sale now at Zara. If you like them, don't miss! :)

I don't know why i'm so happy and smiling so much in the photos because there were taken almost two months ago. Dagcan and me had shooted four different looks in that day and this was the last one. I remember that we got cold and we were really tired, but it's worth that! :) I refreshed my memory but i still can't remember why i was laughing, i think it was just because Dagcan's funny jokes, as always :) I wish a very happy week to you all, laugh so much!! :)

-Z-







Yapay Kürk Kalpak / Faux Fur Headgear : Accessorize
Mont & Jean & Ayakkabı / Coat & Jeans & Heels : Zara (Jean is on sale now!)
Çanta / Bag : Oasap (Click here!)

Sosyal medyada da iletişimde kalalım derseniz tıklayın! ;)
Click for social media ;)

Twitter        Instagram        Facebook       Pinterest 


11 yorum:

  1. gorgeous outfit!
    i love your shoes
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    YanıtlaSil
  2. hat is perfect for you and it looks so beautiful ;)

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle tarzınız mükemmel çok beğenerek takip ediyorum ama kafaya kalpak takarken ayaklarınıza çorap giymemeniz beni şaşırttı doğrusu :) ayakları üşütmemek lazım çocuğunuz olmaz sonra allah korusun sevgiler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah :)) Beklediğim bir yorum geldi! Öncelikle teşekkürler :) Ama dediğim gibi aslında hava kalpaklık değil, burada o kadar soğuk hiç olmuyor ama sevdiğim için taktım ben :) Ayaklara gelince, üşümediler desem yalan olur :))) Haklısınız ama dikkat etmeliyim, benim gibi hassas bünyeli biri için yanlış hareketler bunlar...

      Sil
  4. nice hat, i hope you get to go to russia one day, it's lovely in saint petersburg. xox

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you! I hope to, i really wonder :) I'll visit there!

      Sil
  5. cok guzelsın ve ayakkabılarda cok guzel .bayıldım.

    YanıtlaSil
  6. Don't go to Russia, dearest Zümra. Instead, please visit us here in Copenhagen :-)
    We could all use your sweet sweet smile and your amazing high-heeled legs to brighten up our grey winter days.
    You are sooo beautiful !

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...