16.01.2014

Pamuk Prenses / Snow White


İşte bir haftadır beklenen post sonunda blogda! :) Instagram'da paylaştığım kırmızı elmalı fotoğraflarla Pamuk Prenses konseptli bir post hazırlığında olduğumun sinyallerini vermiştim zaten ;) Çoook sevdiğim eteğim Choies'ten ve geçen postta da anlattığım, kullanmaya doyamadığım, hatta lacivertini de sipariş ettiğim kırmızı çantam ise İstapark'tan.. Bütün ürünlerin linklerini ve markalarını fotoğrafların altında bulabilirsiniz her zamanki gibi. Bu ara biraz şansa ihtiyacım var, bana şans dileyin olur mu? :)

And finally the Snow White post is up here! :) After my photos with red apple on Instagram, here it is! :) They were just preview of this concept.. My lovely green skirt is from Choies and my wonderful bag is from İstapark.. As always, you can find all the links and brands just under the all photos. Btw, i need luck in these days.. Wish me luck guys! :)

-Z-
















Etek / Skirt : Choies
Üst - Ayakkabı / Top - Heels : Zara - (Alternative here & here)
Çanta / Bag : İstapark
Kolye / Necklace : H&M (Alternative here)
Bileklik / Bracelet : Foymall

Sosyal medyada da iletişimde kalalım derseniz tıklayın! ;)
Click for social media ;)

Twitter        Instagram        Facebook       Pinterest 



10 yorum:

  1. Ama ben sen coook begendim :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de çok beğendimmm yeşil etek kardeşliği yaşasınnn :) Öpüyorummm

    YanıtlaSil
  3. Tam pamuk prenses olmusun canim cok guzel olmussun :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzelsin ❤️ eteğe bayıldımm❤️ Takipteyim..
    Sevgiler
    ranademir.net

    YanıtlaSil
  5. inanılmaz güzel bir etek canım :) hala cesaret edemiyorum ama sanırım kırılacak inadım

    http://www.gleamfashion.com/

    YanıtlaSil
  6. Bu kadar güzel olmasan hani... İnsanın gözleri kamaşıyor böreğim.

    YanıtlaSil
  7. hi! nice blog!!
    follow to follow?
    let me know!!
    http://defishencia.blogspot.ru

    YanıtlaSil
  8. Hem kombin, hem renkler, hem sen içimi açtınız canım :)

    YanıtlaSil
  9. Hepinizin yorumları için çoook tşekkürler, iyi ki varsınız <3

    Thank you to your beautiful comments guys, really lucky to have you! <3

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...