6.02.2014

Bes Farklı Nude Ruj Yorumu! & For Nude Lipstick Lovers!


Herkese merhaba! Bugün uygun fiyata Nude tonlarda ruj arayanlar için rehber niteliğinde bir post hazırladım. 5 farklı ruju numaralandırdım ve hepsinin hangi ruj olduğunu aşağıdaki fotoğrafta görebilirsiniz. Yorumlarımı daha çok farkları üzerinden giderek yapacağım..

Hello girls! In this post i told about my five nude lipsticks. If you are looking for a nude lipstick this post will be useful for you.. I think, the best way to tell them is comparing! So i just told the differences between them.. You can find my opinions in English just under the photos...

1- Oriflame Giordiani  Gold Voluptuous - Nude Silk: Diğer rujlara göre biraz daha yoğun nem veriyor, biraz daha parlak ve içinde hafif sedef barındırıyor. Eğer nude rujum hafif parlatıcı gibi dursun, mat durmasın derseniz doğru adrestesiniz :) Dediğim gibi sedefli ve hafif parlak olması diğerlerinden ayırıyor bu ruju. Renk verme özelliği konusunda ise 100 üzerinden 50 veririm, yani tam anlamıyla yarı saydam. Işıltılı, parlak ve dudağı 8 saate kadar nemlendirebilen bu rujun detayına bu linkten ulaşabilirsiniz, fiyatı ise 22,90 TL..

2- H&M Lip Pen - Natural Beauty: Bu rujla ilgili detaylı yorumlarımı bu postta zaten anlatmıştım. Dudakta nasıl durduğunu da postta görebilirsiniz. Ancak diğer rujlarla kıyaslarsak, bunun renk kalıcılığı olarak biraz zayıf kaldığını söyleyebilirim. Renk verme, kapatıcılık yönünden ise bu da 100 üzerinden 50 alır.. Yine nemlendirme yönünden oldukça güzel bir ürün, günlük olarak lip balm niyetine de kullanılabilir. Detayına buradan ulaşabilirsiniz, fiyatı ise 8,95 TL..

3- Oriflame Studio Artist - Nude Suede: Bu ruju çoook seviyorum.. :) Bir tane bitti, ikinciyi kullanıyorum, günlük rujum diyebilirim.. Dudağı hafif parlak, dolgun ve sağlıklı gösteriyor.. Torpilli benden! :) Ayrıca dudağa ışıltısız kremsi bir parlaklık veriyor. Saten gibi, pürüzsüz gösteriyor. En güzel özelliği kremsi yapısı olması bence.. Renk vermesi 100 üzerinden 70 diyebilirim, kalıcılığı da ortanın üzerinde.. Ürünün detayına buradan ulaşabilirsiniz, fiyatı ise 26,90 TL..

4- Golden Rose Velvet Matte Ruj - 03: Bu ruju diğerlerinden ayıran en önemli özellik kapatıcılığı, renk verme özelliğine 100 üzerinden 100 verebilirim. Rengi nasıl görüyorsanız, bütün dudağı o renkle kaplıyor. Bu rujun postunu da burada yapmıştım, orada dudakta nasıl durduğunu da görebilirsiniz. Bu ruj adı gibi mat bir ruj, içinde E vitamini olsa ve dudağı kurutmasa da mat olduğu için kuruymuş gibi duruyor dudak.. Kullanmadan önce peeling ve nemlendirme tavsiye ediyorum. Ayrıca paraben içermiyor. Bu rujlar içinde renk kalıcılığı olarak da en başarılısı bu.. Opaklık ve kalıcılık yönünden benden sınıfı rahatlıkla geçti yani :) Ürünün detayına buradan ulaşabilirsiniz, fiyatı ise 11,25 TL..

5- Rimmel London Kate Moss - 113: Ahh bu ruja çok kızgınım! :) Çok sevdiğim iki blogger arkadaşım (Nasli ve Cocobolinho) bayılarak kullanıyor diye elimde deneyip hiç düşünmeden aldım ancak dudakta o kadar açık renk duruyor ki aynaya bakınca kendimi ölmüş sandım :) O kadar betim benzim atmış bir hale geliyorum ki sürünce anlatamam.. Bana öneren arkadaşlarım sarışın, belki sarışınlarda daha iyi duruyordur.. Bu rujlar içinde en açık renk olanı bu.. Diğerleri daha pembemsi, somonumsu, bu ise biraz daha turuncumsu bir alt tona sahip, farkı ilk fotoğrafta rahatlıkla görebilirsiniz.. Sanırım bu yüzden bende güzel olmadı ve sarışınlarda daha güzel duruyor.. Renk verme özelliği yani kapatıcılığı oldukça güzel,  pigmenti yoğun, 100 üzerinden 85-90 alabilir, kalıcılığı ise orta.. Dudakta mat duruyor ve bütün çizgilere dolup belli ediyor, kusurları hemen ortaya çıkarıyor. Ben sevmedim anlayacağınız :))) Keşke Kate Moss'un Lasting Finish Matte serisi yerine direkt Lasting Finish serisinden bir ruj alsaymışım. Bu rujun detayına buradan ulaşabilirsiniz, fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 14,90 TL...

FAVORİM! :) Sonuç olarak favorin hangisi diye sorarsanız zor bir seçim :)) Kate Moss'u kafadan eliyorum bir kere.. :)) Dudakta tam nude renk istediğim zamanlar için favorim Golden Rose Velvet Matte olur. Ancak günlük kullanımda nemlendiren bir ruj istediğim zaman yukarıda da anlattığım gibi benim torpillim Oriflame Studio Artist Nude Suede :) Bu kadar yorumdan sonra hangisine kendinizi sıcak hissettiniz merak ediyorum doğrusu :) Ya da aranızda bu ürünleri deneyen var mı ? Yorum kısmında sohbete davet ediyorum, orada devam edelim, sevgiler :***

-Z-



1- Oriflame Giordiani  Gold Voluptuous - Nude Silk: It has shimmer in it and moustrizes your lips for 8 hours.. But it also look a bit clear on your lips, you can't see the color well.. Good for daily use..

2- H&M Lip Pen - Natural Beauty: I already told my ideas about this lip pen in this post. But if i compare it with these lipsticks, it doesn't stay on your lips long hours but moustrizes well.. It's also good for daily use..

3- Oriflame Studio Artist - Nude Suede: This one is one of my favourites! I finished one and this is second one. This is my daily lipstick and love it so much. You can see the color on your lips well and it gives a creamy soft touch your lips, moustrizes well.. 

4- Golden Rose Velvet Matte Ruj - 03: I also told my opinions about this lipstick in this post but if i compare it with these ones, it's matte.. It has vitamine E in it and doesn't include paraben. Because of it's matte, your lips will look like dry with this one. It gives color to your lips so well.. I can say it's good with it %100.. I just prefer use a gloss on it :)

5- Rimmel London Kate Moss Lasting Finish Matte - 113: I think this is the worst lipstick i've ever had :) Some of my favourite make up bloggers love this, and i tried it just on my hand and bought it. But i forgot that, they are blonde and i'm not. If you look at first picture you can see it's more like orange than the others.. So, i think it's good for blondes. It made my face so pale and i felt like i'm dead :)) It -unfortunately- gives color well, it's matte and you should make peeling to your lips before you this.. I wish i would normal lasting finish one, not matte.. ;/

MY FAVOURİTE! :) It's hard to choose but you know that my fave one is not Kate Moss.. :) If i want to really nude colored lips, i prefer Golden Rose.. But if i want creamy lips and get moustrized i prefer Oriflame Studio Artist. Actually this is my favourite one :) I always use this.. Which one is your favourite? Let's leave a comment and chat with me below! ;)

-Z-

6 yorum:

  1. Golden Rose Velvet Matte serisi Kate Moos rujlara fark atar bence.Ne kadar bir heves almış olsamda bazı renklerini hiç kullanamıyorum ben :/
    Oriflame ruju ise merak ettim şimdi.Öperim canım :)

    YanıtlaSil
  2. Sonuncusu benim rengim :)

    YanıtlaSil
  3. 3e bayıldım :D

    semforever-semforever.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. bilemedim şimdi 3 sanırım :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...