26.02.2014

NAIL ART: Water Decals


Herkese merhaba! Bugün bir nail art postu ile buradayım :) Uzun zamandır denemek istediğim 'Water Decals'i BornPrettyStore.com sayesinde denedim.. İçinde 20 tane desen olan bu paket şu anda tam 0.88 $.. İnanılmaz değil mi? Bir dolar bile değil :)) Buraya tıklayarak hemen alabilirsiniz..

Daha önce "water decals" ile ilgili uygulamaları okuyup, videoları izlemiştim ve biraz zahmetli gelmişti açıkçası.. Ben daha önce sticker şeklindeki desenleri uygulamıştım ve onlar çok daha pratik geliyordu. Ancak water decals'i uygulayınca aslında hiç de zor olmadığını anladım. Ayrıca sticker gibi kenarından kalkıp soyulma yapmıyor ya da tırnak yüzeyinde ek bir tabaka, çıkıntı gibi bir his oluşturmuyor, ojeyle bütünleşiyor diyebilirim.. Nasıl uygulandığına gelince... Fotoğraflarla anlatmaya devam ediyorum.. ;)

Hi babies!! :) I was interested in "water decals" for a long time and i had chance to try them thanks to BornPrettyStore.com You can get 20 patterns for 0.88 $ by clicking here.. Isn't it amazing? :) I was thinking it is hard to apply. But when i tried it i understood that it is so easy :) You can see how to apply them on your nails step by step on second photo below.. And i added the photos of my nails' every step.. I hope you like it.. Here you can see all kinds of water decals, which one is your favourite? It was really hard to choose for me.. I'll try these patterns with lilac color too.. What do you think? If i do it, i'll share it on my instagram, do you follow me there too? (@zumracelik) Kisses!!! :***

-Z-


Öncelikle kullanacağınız deseni makasla kesiyorsunuz... Ben sadece baş parmağıma ve yüzük parmağıma uyguladım. Siz isterseniz bütün tırnaklarınıza ya da sadece birkaç tanesine uygulayabilirsiniz..



Ardından ılık su dolu bir kaba kestiğiniz parçayı atıyorsunuz. Yaklaşık 20 sn. kadar bekleyip kağıdı elinize aldığınızda üstteki desenin incecik şekilde, bir lens gibi kolayca oynayıp kaydığını göreceksiniz..


Önceden ojesi sürülmüş ve kurumuş tırnağınız zaten hazır, söylememe gerek yok :) Deseni tırnağa yapıştırmadan önce tırnak yüzeyini de ıslatıyoruz ki, deseni koyduktan sonra oynatıp, yönünü ayarlayabilme şansımız olsun. Burada dikkat çeken şey; bu desenleri, suda ıslatılıp yapıştırılan dövmeler gibi tırnağa ters bir şekilde yapıştırmıyorsunuz. Deseni düz bir şekilde kaydırıp tırnağın üzerine alıyorsunuz. Hafif bir şekilde oynatarak istediğiniz açıyı ve konumu yakalayınca temiz bir kağıt mendille hafif hafif bastırarak suyu, nemi alıyorsunuz.. 


Ondan sonra, saç kurutma makinesinin soğuk ısı ayarında birkaç dakika kurutup desenin tırnak yüzeyinde iyice kuruduğuna emin oluyoruz..


Ardından ise sevdiğimiz bir topcoat kullanarak desenimizi iyice korumaya alıyoruz. Ben çabuk kuruduğu ve çok parlak durduğu için NYC Turbo Dry Topcoat kullanıyorum. Topcoat'u da uyguladıktan sonra bir dakika civarında bekleyip tekrar saç kurutma makinesinin soğuk ısı ayarında kurutuyoruz. Soğuk ısı diyorum çünkü, sıcak ile kurutursanız buhar oluşabilir ve buhar yeni sürülmüş ojeyi anında matlaştırır ;)

Böyle anlatınca sanki çok aşamalı ve çok zor bir olaymış gibi duruyor, daha önce anlatanlara hak verdim :) Benim de gözüm korkmuştu biraz ama deneyince gerçekten çok basit olduğunu göreceksiniz ayrıca oldukça da kalıcı, hiç zarar görüp bozulmuyor. Bu linkte daha birçok çeşit var, ben seçerken baya zorlandım.. Ayrıca bu desen başka hangi renk ojelerin üzerinde güzel durur sizce, fikrinizi alayım? Aklımda lila var mesela? :))

Sevgiler!! :*

-Z-

4 yorum:

  1. Hımm...çok güzelmiş merak ettim ben de, çok hoş görünüyor canım... :) Bence siyahın üzerinde de kontrast yaratarak hoş görünür... =)

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş olmuş! Pembiş ojene romantik bir hava katmış bu sticker bence :)
    Zor değilmiş hem :))

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş =) bende kalpli fiyonklu desende olanını seçmiştim anlatırken zor ama yaparken oldukça kolay =)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...