13.02.2014

Sevgililer Günü Için Ruj Askına!


Herkese şimdiden en kırmızısından, pembesinden bol kalpli bir Sevgililer Günü diliyorum yarın için! :) Yalnızlar için her ne kadar sinir bozucu bir gün olsa da, sevdiklerimizi şımartmayı ihmal etmiyoruz.. Temamız sevgi ne de olsa ;) Ben önceden hazırlık yapıp sevdiklerim için mesajlı kartlar hazırladım bile.. Sizden de aynı perfomansı bekliyorum.. :)

Bugüne yakışır bir tema olarak Avon'un True Color teknolojisinden esinlenerek yarattığı yeni seri Absolute.. Ruj Aşkına!!! diye lanse edilen bu seriyi ben oldukça sevdim çünkü ürünlerin nemlendirme özelliği gerçekten çok güçlü.. Rujun yüzde ellisi nemlendirici, E, C Vitaminleri ve dolgunlaştırıcı özellik taşıyan kolajenden oluşuyor, ayrıca SPF 15 güneş koruması da içeriyor ve zaman içinde dudak üzerindeki renk eşitsizliklerini dengeliyor.. Fiyatının da 13,90 TL olduğunu söylersem siz de bayılarak alabilirsiniz :) Ayrıca Ozan Çolakoğlu bu ruja özel "Sevginin İzi" diye bir şarkı bestelemiş. Şarkıyı buradan dinleyebilir, rujun ayrıntılarına da buradan ulaşabilirsiniz.

Peki bu rujun neyi sevilmez diye sorarsanız da, nemlendirme ağırlıklı planlandığı için pigment yoğunluğu çok fazla değil, yarı kapatıcı diyebiliriz. Dudakta doğal bir görünüm sergiliyor. Benim dudak üzerinde gösterdiğim fotoğraflarda rujların rengi belli olsun diye iki kat uyguladım (kırmızı daha kolay renk veriyor gerçi). Ama kolumun içinde gösterdiklerim tek kat, oradan opaklık seviyesini daha net görebilirsiniz. Pembe tonun (Pure Peony) buğday tende duruşunu çok sevmedim, daha bronz ya da esmer tende daha iyi olur diye düşünüyorum, onu yazın kullanmak için bir köşeye ayırıyorum :) Onun dışında şeftaliye kaçan coral tonu (Creamy Melon) çok sevdim, günlük olarak kullanacağım rujlar arasına aldım.. Ama en çok kırmızı tonu (Red Velvet) sevdim çünkü bu kadar nemlendiricili ve çok yoğun renk vermeyen bir kırmızım yoktu.. Doğal, günlük kırmızı tercihleri için ideal. Eğer sizin de kırmızı ruju özel günler dışında kullanmak için pek cesaretiniz yoksa işe kesinlikle bu rujla başlayabilirsiniz.

Son olarak da üzerinde ruj izi bulunan fincana bayıldım! Bu tatlı tasarım kimin fikriyse tebrik ediyorum, kesinlikle çok çekici! ;) Evet, aranızda bu seriden bir ruj kullanan var mı? Ya da serideki 11 içinden sizin tavsiye edeceğiniz başka bir renk var mı? Merakla bekliyorum yorumlarınızı... :**

-Z-

Hi guys! Tomorrow is Valentines Day and i hope you're not single :) But if you are single, that's not problem.. You can buy a gift for yourself ;) For example: these lipsticks! Avon sent them to me and i loved them.. If you want to learn more details about them you can click here.. They are just for 7,99 $ and  they help keep lips looking their best, even after you take it off. Non-feathering and non-bleeding. Featuring True Color Technology: The rich color you see is the same color you get on your lips! Color complete complex formula with over 50% moisturizing ingredients. 100% of women showed an improvement in overall lip health.* Medium coverage. SPF 15. 


6 Beauty Boosters:
• VITAMIN E
• VITAMIN C
• PHYTOL
• COLLAGEN
• SPF 15 SUNSCREEN
• ANTIOXIDANTS




4 yorum:

  1. Zumracim, en caliskan blogger lardan birisin, tebrik ediyorum : ) Avon ruj hic kullanmadim, sen boyle guzel anlatinca denemek istedim, creamy melon benlik bir renk, ambalajlari da cici : )

    YanıtlaSil
  2. Beautiful colors!!! I wish to have all of them) And by the way....adorable cup! So girly. I think it's such a great present to every girl ;)
    xo
    Stacy

    http://tastyrumors.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. reklamına da bayıldım denemek lazım ^^

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...