14.02.2014

The Best Terracotta Powder Ever!


Herkese merhaba! :) Bir süre önce çok sevdiğim bu terracottayı instagram'da paylaşmıştım ve hakkında bir sürü soru ve yorum almıştım. En çok sorulan sorulardan biri bu bronzlaştırıcının ciltte nasıl durduğuydu. İşte şimdi uygulamalı olarak gösterme zamanı! Bu ürünü çok seviyorum çünkü şimdiye kadar bir çok markanın terracottasını kullandım ve çoğu yüzümde yapay bir turunculuk yarattı. Ben yüzde oluşan o turuncu efekti hiç sevmiyorum. Bronzlaştırıcıyı genelde kontür yapma amacıyla kullandığım için yarattığım çizgiler de yüz hatlarımla uyumlu gölgeler olsun istiyorum. Dergi editoryallerinden alışkın olduğumuz o doğal gölgeler için, yüze yeni bir şekil verebilmek için ihtiyacımız olan renk kesinlikle turuncu değil :) İşte bu terracotta gerçekten bu isteğimi karşılıyor. İlk kullanımdan önce yüzeyinde mevcut olan dore çizgiler sonra yok oluyor ve tamamen doğal bir görünüm sağlıyor. Zaten o dore çizgiler de ilk kullanımda dahi ciltte belli olmuyor, çok hafif ve doğal bir ışıltı veriyor. Doğal bronz tonların ışıltılı bal rengiyle birleştiğini düşünün :) Tasvirde de üstüme tanımam.. Dokusu ise oldukça ipeksi ve kullanırken tozutmuyor. Pigmenti ise tam kıvamında, kolay renk veriyor ama bir anda kalıp gibi de durmuyor. Kalıcılığı ise fondötenin üzerine uygulandığında oldukça başarılı.. Ben bu fotoğraflarda önce Oriflame Skin Youth yüz nemlendiricisi ve ardından Garnier BB kremin üzerine uyguladım.. Cilt makyajımı yaparken bu adımlar klasik haline geldi benim için, ardından da makyajıma uygun bir allık ve highlighter uygulayarak cilt makyajımı tamamlıyorum. Bu terracotta Oriflame'in Beauty serisinden ve fiyatı 32,90 TL, ürünün detaylarına da buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Ben de şu an farkettim, tam bir yaz ışıltısını simgelemek adına ürünün tasarımı dalga vurmuş deniz kumu şeklinde tasarlanmış. Bunu da öğrendim, iyice aşık oldum bu ürüne :)) Bittikçe alınası, umarım işinize yarar ;))
PS. Bu terracottayı buradaki makyajda da kullanmıştım, göz atabilirsiniz ;*

Hi babies! Today i want share my favourite terracotta with you. A few weeks ago i shared a photo of it on Instagram and lots of people asked about it. So i decided to make a post about it. The most popular question aboit it was how it looks like on skin... So, here is the result.. So natural, warm.. It doesn't look orange at all and i love it! It looks like editorials on magazines on my skin.. I can make countour so well with it and reshape my face.. All i need is this one! :) You can see the details of it by clicking hereA fusion of natural bronze hues and shimmering honey highlights instantly creates a softly sculpted glow, illuminating your sophistication. The silky, high-quality and buildable powder is suitable for all skin textures and tones and patterned with waves inspired by sandy landscapes. So, what do you think about it? ;)
PS. I also applied this terracotta on my make up in this post, you can check it too ;*

-Z-



5 yorum:

  1. duruşu çok güzelmiş, alınası:)
    çekilişime beklerim:)
    http://belgin-ce.blogspot.com.tr/2014/02/hchaircareurunleriylekadinlargunucekilisi.html

    YanıtlaSil
  2. great, it looks so naturale and you look beautiful :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel durmuş sanada çok yakışmış rengi cnm:)

    YanıtlaSil
  4. Bende siparişini veriyordum ama öncelikle araştırmak istedim ve sizin blogunuzu keşfettim :)
    Çok hoş görünüyor umarım bende de güzel durur ..
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Gerçekten güzel bir ürün, rahatlıkla sipariş edebilirsiniz, sevgiler <3

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...