1.02.2014

What I Wore?


Herkese güzel hafta sonları! :) Beni sosyal medyadan takip edenler bilir, geçtiğimiz gün Hürriyet Bumerang aracılığıyla The Grand Tarabya'da muhteşem bir konaklama deneyimi yaşadım. O konu hakkında çoook detaylı bir post çok yakında blogda olacak ama şimdi uzun zamandır paylaşmaya fırsat bulamadığım, OASAP'ın hediyesi olan kar botlarımı ve tişörtümü paylaşmak istiyorum ;) Şampanya rengi metalik kar botlarım inanılmaz rahat ve ayağı cidden çok sıcak tutuyor. Desenine hayran kalarak seçtiğim tişörtüm ise Instagram'da çok ilgi gördü.. :) Satın almak ya da detaylı incelemek isteyenler için ürünlerin linklerini de ekliyorum, sevgiler! ;*

Happy weekends guys! :) If you are following me on social media you already know that i stayed one night at The Grand Tarabya Hotel this week. It was an amazing experience and i'll make a detailed post about it soon. This post is just about what i wore for that day. I couldn't find the chance to share my latest OASAP presents.. Here they are: my champagne colored metallic snow boots and lovely t-shirt! The snow boots are really comfortable and make your feet so warm :) And i also loved the pattern of the t-shirt. Lots of people have asked about it on Instagram :) If you want to buy them you can find the links below, kisses! ;*

Kar Botları / Snow Boots: OASAP (Click here!)
Tişört / T-shirt : OASAP (Click here!)
Jeans : Levi's Curve ID - Slight Curve
Kolye / Necklace : Milanoo (Click here!)
Yüzük / Ring : H&M










Sosyal medyada da iletişimde kalalım derseniz tıklayın! ;)
Click for social media ;)

Twitter        Instagram        Facebook       Pinterest 

10 yorum:

  1. Çok tatlısın ❤️ güzel resimler!
    Sevgiler
    www.ranademir.net

    YanıtlaSil
  2. Kalpaktan kurtulup kar botlarınıza eklemeniz çok şık olmuş ^^ sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi bir şey söylediğinizi varsayıyorum? :)) Teşekkürler, sevgiler...

      Sil
  3. resimler çok enerjik, botlarda gerçekten çok şık
    tshirt bana 90larda annelerimizin giydiği desenli gömlekleri anımsattı :)

    YanıtlaSil
  4. kar botların cidden çok hoş bayıldım =)

    YanıtlaSil
  5. great pics!
    love your top
    x
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    YanıtlaSil
  6. Fotoğraflardaki gülümseme bu soğuk kış gününde insanın içini ısıtıyor, enerji veriyor. Keyifli bir post olmuş, ellerinize sağlık.
    Emilia

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...