24.02.2014

Yedi Post Birden!!! :) / Seven Posts Together!!! :)

Photographer: Dağcan Çelik

Herkese merhaba! :) Geçtiğimiz haftalarda o kadar çok etkinliğe katıldım ki, hepsini ayrı ayrı post yapıp sizi daraltmak istemediğim için toplu bir post yaparak özet geçmeye karar verdim :) Baharın yaklaşmasıyla birlikte markalar da ilkbahar yaz 2014 koleksiyonlarını görücüye çıkarmaya başladı, ayrıca Sevgililer Günü gibi özel temalarla da birleşince etkinliklerle dolu, yoğun bir dönem oldu.. Hala da aynı hızla devam ediyor gerçi... :) O zaman anlatmaya başlayalım..

Hi babies!! I had attended to lot of launches and parties lately.. I didn't want to prepare different posts for each of them, because it would be boring for you.. So i made a collage post with seven events :) I hope you enjoy it.. I left small notes under the photos, have fun! ;)


Emporio Armani SS2014 Presentation and Valentines Day Celebration

İlk etkinliğimiz Armani'nin Sevgililer Günü kutlaması konseptli #armaniaskına bir davetti.. Bu davette hem yeni sezondan ürünleri görme fırsatı buldum, hem de çok renkli bol kalpli bir kutlamaya katıldım. Bütün ekip o kadar tatlı ve misafirperverdi ki.. Ayrıca daha önceki mağazacılık geçmişim sayesinde adını çok duyduğum tatlı müdür Aysima Hanım'la da tanışma fırsatı bulduk.. (Yukarıdaki fotoğrafta ikinci sıradaki sarışın fıstık) Ayrıca blogger arkadaşlarımla da güzel vakit geçirdiğim keyifli bir etkinlik oldu diyebilirim. Aaa unutmadan bir de ilk fotoğrafta sol alt kısımda görünüyor, tarot uzmanımız hepimizin tek tek "2014 Aşk Falı"na baktı :) Ben eğlenmek için falla uğraşmayı severim ama sonuçlara pek inanmam, ertesi gün unutmuş olurum. Ama uzmanımız baya çarpıcı şeyler söyledi ve bir iki gün içinde de hepsi korkunç bir şekilde gerçek oldu :S


Moda bloggerları olarak mağaza içinde yeni sezondan üç favori parçamızı belirledik ve öpücüklü etiketlerimizi seçtiğimiz ürünlere taktık. Şubat ayının sonuna kadar Bağdat Caddesi'ndeki Armani Suadiye mağazasına giderseniz benim favorilerimi de görebilirsiniz. Bir tanesi alttaki fotoğrafta görünen turkuaz çanta mesela.. Diğerlerini de artık mağazada siz keşfedin.. ;) Hatta Instagram'da yaptığımız bir yarışmayla şanslı bir izleyicim de Armani hediyelerine kavuştu ;)



Bu çantayı da çooook sevdim... Zaten Armani'nin en klasikleşmiş modellerinden biri, hep beğeniyordum ama insan eline alıp alıcı gözüyle yakından bakınca farklı oluyormuş.. Duygusal bir bağ kurmuş olabiliriz. Tamam belki yaz için siyah biraz karanlık bir seçim gibi görünebilir ama siyahın karizmasına ve ağırlığına da karşı koymak kolay değil :)


Uzun zamandır Anadolu Yakası'na geçmiyordum ve yine uzun zamandır Bağdat Caddesi'ne bir ziyaret gerçekleştirmek istiyordum. Bu yüzden Armani lansmanı çok güzel denk geldi, dönüşte de Hello Kitty Cafe'ye uğrayıp yorgunluğumuzu attık.. Aranızda bilenler vardır belki, ben Marmara Hukuk mezunuyum ve okula 4 yıl boyunca deniz otobüsüyle gidip geldim. O harika manzaraların da nostaljisini Dağcan'ın yakaladığı yukarıda görünen bu enfes kareyle yapmayı ihmal etmedim :)


H&M Spring Summer 2012 Launch

İkinci etkinliğimiz H&M İlkbahar Yaz 2014 Sezonu lansmanıydı.. Teknik bir aksaklıktan dolayı elimde çok fazla fotoğraf bulunmasa da şu anda bu etkinliği instagramda yayınladığım bu fotoğrafla temsil ediyorum :)) Showroom'da gördüğümüz ürünler daha çok baharın başına hitap ediyordu diyebilirim. Rengarenk olmaktan uzak ama şık parçalar, detaylar vardı. Erkek koleksiyonunda ise bol bol eflatun, gri ve lacivert tonları kullanılmıştı. Aynı renkler erkek için Armani yeni sezonda da öne çıkıyordu. Yani erkek modasında 2014 ilkbahar yaz renkleri belli! :)


Mercedes Benz Fashion Week Istanbul Kick Off Party

Üçüncü etkinlik Mercedes Benz Fashion Week Istanbul Kick Off Party idi.. Kuzenimle katıldığım bu partide yine birçok tanıdık yüz görmek mümkündü.. Bütün tasarımcılar, modeller, bloggerlar, fotoğrafçılar oradaydı diyebilirim.. Fashion Week'e çok az kaldı biliyorsunuz, Mart ayını sabırsızlıkla bekliyorum... Böylece hep birlikte güzel bir hoşgeldin demiş olduk... Umarım bu sefer daha profesyonel, daha renkli, daha güzel olur :)



Yukarıdaki fotoğrafta sağ altta gördüğünüz çubuklardaki tatlı şimdiye kadar yediğim en ilginç şeylerden biriydi diyebilirim.. Dışı hafif sert, sonra erimiş marshmallow gibi değişik bir kıvam, ardından frambuaz sosu, kek tadı... Kaç tatlı birleşmiş ve bu minik şeyin içine sığmış anlam veremedim :)


A Studio Visit For A Tv Program Called "For The Food Of Love" With Gabriele Sponza At 24Kitchen

Bir diğer etkinlik ise 24Kitchen kanalında yayınlanan Gabriele Sponza ile Yemek Aşkına programının Film Sokağı Stüdyoları'ndaki setine özel ziyaretimizdi. Gabriele İtalyan asıllı ama İzmir'de doğmuş büyümüş, hepimizden güzel Türkçe konuşan çok yetenekli genç bir şef.. Ayrıca Amerika'da aldığı Mutfak Sanatları eğitiminin ardından İzmir Ekonomi Üniversitesi'nde hem Mutfak Sanatları Bölüm Başkanlığı yapıyor hem de öğretim üyesi.. Esprili ve sıcakkanlı tarzıyla, sunumu ve lezzeti birbirinden muhteşem bir sürü yemek yaptı gözümüzün önünde :) Yukarıdaki fotoğrafta sağ altta bulunan bitkileri de kendisi özel olarak yetiştirmiş, çikolata nanesi! :) O ne demek derseniz, öyle özel bir teknikle yetiştirmiş ki, bir çeşit genetiğiyle oynamış diyebiliriz.. Yapraklarından bir tane koparıp ağzınıza attığınızda damağınızda çikolata tadı kalıyor.. After Eight'i bilirsiniz.. İşte aynen onu yemiş hissi bırakıyor damakta :) Harika değil mi? Zaten programda kullandığı et sularından, domates soslarına kadar her şeyi önceden kendi hazırlıyor ve hazır gıda kullanmamaya özellikle dikkat ediyormuş.


Ayrıca kendisi bizim için önceden (yukarıdaki fotoğrafta sağ altta) yaban mersinli, beyaz çikolatalı ve tereyağlı özel bir Brownie hazırlamış.. Yok böyle bir lezzet... :) Programın ilk sezonu çoktan yayınlanmış, ikinci sezon çekimleri de hızla sürüyor ve çok yakında 24Kitchen'da yayınlanacak.. Gabriele'i yemek yaparken gerçekten izlemelisiniz, bu yüzden size bu linki ekliyorum, lütfen tıklayın ve mutfakta yakışıklı, esprili, yetenekli, enerjik ve genç bir İtalyan şef nasıl oluyormuş bir görün :)))


Lee Party For The 125th Anniversary Of The Brand

Eveeeet, bir diğer etkinliğimiz ise Lee'nin 125. yılı şerefine Beyoğlu'nda düzenlenen partiydi.. Bol müzik, bol dans, bol eğlence ve blogger arkadaşlarla dolu güzel bir gece! :) O zaman Lee için nice 125 yıllara diyorum, buradan bir kez daha kutluyorum!


Her şey yakışıklı kardeşim Dağcan'la güzel ve eğlenceli :) Şu an kendisi hayatımın erkeği :))) Üstündeki sorumluluk büyük :D

My lovely brother and the photographer of my blog, Dağcan... Everything is great with him! :)


#ModazonTalk With Modazon, Me And Nilgun Bodur Who Is The Brand Manager Of Desa

Bir diğer etkinlik ise #ModazonTalk :) Nişantaşı Aşşk Kahve'de gerçekleştirdiğimiz bu projeye bayıldım! Modazon her hafta bir blogger ile bir marka müdürünü buluşturuyor ve aralarında gelişen doğaçlama sohbetten röportaj tadında güzel bir yazı hazırlayıp yayınlıyor.. Benim için seçilen marka Desa ve Desa'nın bin bir yetenekli marka müdürü Nilgün Bodur'du.. Kendisini zaten uzun zamandır tanıyıp seviyordum, bu güzel proje ile daha da pekiştirmiş olduk.. Ayrıca Modazon'dan Brand Manager Nevra ve editor Yağmur da o kadar tatlılardı ki, bu yenilikçi proje için kendilerini tebrik ediyorum.. Ve her şey için çok teşekkür ediyorum <3 p="">


Mesajımı da verir, kaçarım :Pp... Net! :)
<3 p="">


A Tea Party With Chef Gulhan Kara, Sponsored By Tupperware

Veeee son etkinlik de Tupperware için şef Gülhan Kara ile çay keyfi etkinliğiydi. Bu etkinlikte önce mutfağa girip renkli mücver, limonlu lavantalı kurabiye ve zerdeçallı kakuleli kurabiye yaptık. Ardından da hep birlikte afiyetle yedik :) Yanımda anneciğimi de götürmeyi ihmal etmedim. Böylece hamura pek ellemeyip fotoğraf kısmını üstlendim :Pp... Ayrıca bu etkinlik sayesinde evimizde yıllardır kullandığımız ürünlerin meğer Tupperware markasına ait olduğunu yeni öğrendim! :) O kadar işlevsel ve sıhhi ürünleri var ki, inanamadım, hepsini almak istedim. Tupperware ürünlerini danışman aracılığıyla alabiliyorsunuz, herhangi bir mağazadan alamıyorsunuz. Google'a sorarsanız size hemen yardımcı olacaktır ;) Son anda sürpriz bir şekilde katıldığımız bu güzel davet içinde Hande'ye ve Buse'ye çok teşekkür ederim :)

İşte böylee :) Bütün bunlar olurken siz nerelerde ne yapıyordunuz? :)) Beni instagram'dan takip ederseniz ( @zumracelik ) her zaman ne yapıyorum ne ediyorum diye anlık olarak haberdar olabilirsiniz. Instagram bu ara benim ikinci blogum oldu diyebilirim, günde ortalama 4-5 paylaşım yapmazsam rahat edemiyorum :))) 

Hepinizi öpüyorum, sevgiler!! :**

Stay with love babies, see you soon!! :** Don't forget to follow me on Instagram as @zumracelik

-Z-

4 yorum:

  1. Aoo hepsi birbirinden güzel canımcım. Biz de güzeliz :) öpüyorum

    Sibel

    YanıtlaSil
  2. Muhtesem dolu dolu hepsi rengarenk

    YanıtlaSil
  3. Muhtesem dolu dolu hepsi rengarenk

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...