21.03.2014

Because I'm Happy :)

Photos by Dağcan Çelik

Ne giydim postlarımı özlediniz miiii? :) Sizi bilmiyorum ama ben özledim.. Bu ara havaları da güzel görünce bol bol çekim yaptık, postları stokladım, hazır olun! :) Son zamanlarda dinlemeden duramadığım ve müthiş enerji veren bir şarkı var.. Adı gibi güzel, Happy! :) Pharrell Williams'ın müthiş şarkısının yanında Catch2Buy'dan "Happy" kolyemi de takınca mutluluğu damarlarıma kadar hissedebiliyorum :))) O yüzden posttaki diğer fotoğraflara bakmak için aşağıya inmeden önce hemen alttaki videodaki play tuşuna basmayı unutmayın! Bu post bir fon müziğine sahip, es geçerseniz olmaz! :)) Çekimi yaparken bile fonda bu şarkı çalıyordu! Giydiğim ürünleri her zamanki gibi postun sonunda bulabilirsiniz.. Özellikle elbisenin linkine tıklamalısınız çünkü bu elbisenin bir de toz pembesi var, alırken çok kararsız kalmıştım, bir görmenizi isterim, bayılacaksınız! :) Sizi seviyorum, mutlu bir hafta sonu olsun!!! ;)

Have you missed "what i wore?" posts?? :) I don't know what do you think but i miss! Me and my sweet brother Dağcan made some great photoshoots this week, because the weather was awesome! :) I have to share one of my last tme favourites with you! Best song!! Happy by Pharrell Williams! It gives me positive energy and i really feel happy when i listen it :) I also wear a great Happy necklace.. So, who can be happier than me?! :) Before goin on below to see other photos, just click the play button of the video just below! :) It's the background music of this post! :) You can find the brands which i wore at the end of this post, as usual.. Especially, you should click the link of the dress, because there is also a pink one and i loved it so much too! :) You should see it! Love you guys and have a "happy" weekend!! ;)

-Z-

















Elbise / Dress : OASAP (Click here)
Kolye / Necklace : Catch2Buy (Click here)
Ceket / Jacket : Bershka (Old)
Çizme / Boots : İnci
Çanta / Bag : De Vib
Bileklik / Bracelet : Rings And Tings

-Z-

5 yorum:

  1. çok beğendim hem sizi hem de kombini çok yakışmış size :))

    YanıtlaSil
  2. çok hoş..kombin çok pozitif sunum..o el işaretini daha sık yap..:)))

    YanıtlaSil
  3. Pharrell Williams a da bayılıyom ayrıca..

    YanıtlaSil
  4. mutlu olmak sana yakışıyor :) çok güzel görünüyorsun tatlım elbisen süper bayıldım :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...