20.03.2014

Bundan Böyle UzmanTV 'deyim! Videolar hazır! :)

       
                                                   

Herkese merhaba! :) Sosyal medyadan takip edenler zaten biliyor, bundan böyle UzmanTv'nin uzmanlarından biriyim.. Benim videolarımı stil danışmanı kategorisi altında UzmanTv'de izleyebileceksiniz.. Şimdiye kadar iki seri çektik. İlki kıyafete uygun çorap seçimi konulu bir soru serisi.. İkincisi ise karaktere göre giyinme rehberi.. Kıyafete uygun çorap seçimi videolarım yayında ve izlenmeye hazır halde! Daha önce pek kamera önü deneyimim olmadı, bu yüzden heyecanımı ve ara ara dilimin sürçmesini affedin lütfen.. Hala kendimi izlerken çok tuhaf hissediyorum.. :)

UzmanTv'deki profilime buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.. Ayrıca cevapladığım soruları da bağlantıları ekleyerek hemen aşağıya yazıyorum. Soruların üzerine tıkladığınızda, sizi ilgili videoya yönlendirecek...  Bu arada blogumu takip eden birçok kişi beni ilk defa konuşurken canlı canlı görecek.. Yorumlarınızı nasıl merakla beklediğimi tahmin edemezsiniz :))) Örnek olarak bu posta iki video ekledim ama siz bağlantılara tıklayıp diğer cevaplarımı da dinlemelisiniz ;)

PS. Bunu söylemezsem olmaz! Destekleri, samimiyetleri, tatlılıkları ve bana güvendikleri için Gözde'ye, Mehtap'a, Eray'a, tatlı izleyicim Bahar'a ve yayında yapımda { Bu cümleyi kurmaya hep özendim, kusura bakmayın :) } emeği geçen tüm UzmanTV ekibine teşekkür ederim :)


-Z-

     
                                            
Hi babies! I made an interview with a very popular internet channel in Turkey. They asked some questions to me about how to wear leggings according to outfits.. And i answered nine questions for them.. It's online now and you can reach them by clicking the links above.. You can see nine questions with the links.. But i spoke in Turkish language, so mos of you can't understand what i'm talking about.. But you'll see me while talking and hear my voice for first time :) And i'm so excited about that!! Maybe you won't understand but i really want to know your comments about how i look in these videos guys :)) Thank you for your all time support, love you!

-Z-

3 yorum:

  1. Tebrik ederimmm!! En kısa zamanda izlicem ^^

    YanıtlaSil
  2. İlk defa konuşurken ve canlı canlı görürken de 'doğal' yorumunu yaptım.. =) başarılarının devamını diliyorum.. :)

    YanıtlaSil
  3. süper bir iş olmuş bu hemde çok zevkli, tebrik ederim Zümra'cım :)
    mucks mucks mucks
    www.miagusto.com
    Bilge Karadeniz

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...