4.03.2014

Catch The Last Train!

Photos by Dağcan Çelik

Herkese merhaba! :) Bir süredir stil postlarına ara verdiğimin farkındayım.. Bu minik boşluk için sizden özür diliyor ve hemen rahat ve cool bir kombinle devam ediyorum ;) Yakında blogda çok cici elbiselerle yeni stil postları olacak, hazırlıklar sürüyor, beklemede kalın :) Bu ara blogdan çok Instagram'da aktif olduğum bir dönem geçiriyorum, Instagram ikinci blogum oldu :) Beni orada da @zumracelik olarak takip edebilirsiniz.. Bu aralar ortalarda pek yoksun neler yapıyorsun derseniz de güzel projelerin, işbirliklerinin müjdesini buradan verebilirim! Ayrıca her gün bir saat ileri seviye Pilates çalışıyorum, ve şunu söyleyebilirim ki: Kızlar ya hemen spor yapmaya başlayın ya da yazın benimle aynı plajda bulunmayın!! ;Pp.. Çok net!! Bu arada bu hafta içinde bir aksilik olmazsa Pilates'le ilgili bir post daha yayınlamayı düşünüyorum, onun da haberini vereyim... Aaa bu arada yeni saç kesimimi nasıl buldunuz?? :) Bu kesimin üzerinden bir de renk değişikliği yaptım, onu da size yakında göstereceğim ;)

Eveeet, yeterince özlem giderip sohbet ettiysek, kombinime geliyorum :) Üzerimde görmüş olduğunuz "Last Clean T-Shirt" mesajlı esprili tişört Modagram'dan.. Bayılarak giydiğim jean Zara'dan, eğer hala indirim devam ediyorsa yakalarsınız belki.. Sneakerslarım Milaano'dan, gözlüğüm Choies'ten, gömleğim H&M'den ama birkaç sezon önceye ait.. Son olarak da çok sevdiğim lacivert zımbalı çantam İstapark'tan.. Biliyorsunuz ki -bu postta da görebileceğiniz üzere- bu çantanın bordosuna da sahibim ve o kadar kullanışlı ve kaliteli bir parça ki, gardırobuma lacivertini de eklemeden duramadım.. Ürünlerin linklerini, hatta alternatif önerilerimi postun sonunda bulabilirsiniz, öpüyorum hepinizi!! ;*

Hello babies! I know that i couldn't make so many style posts in these days but here i am with a comfy cool style :) If you ask what was i doing in this period, you can just check my Instagram account, it's my second blog :)) You can follow me as @zumracelik there.. And i also have good news! Great projects and surprises are on the way!! Stay tuned! ;) On the other hand, as you know i started Pilates again a few weeks ago and i am working for one hour each day.. I can say that, if you won't start to do it, don't be at same beach with me on summer! :))) So, start it now! Btw, you can find all the brands and links of the products i wre i this post below... Kiss you guys! ;*

-Z-










Tişört / T-Shirt: Modagram
Gömlek / Shirt : H&M (Old) - (alternative here)
Jean : Zara (Last season) - (similar here)
Çanta / Bag : İstapark (Jacquline)
Sneakers : Milaano
Gözlük / Shades : Choies (Sold out, but similar here)
Bileklik / Bracelet : Atlas Pasajı ( A local store in Istanbul)

6 yorum:

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...