18.03.2014

Lunapark Queen " 3 " Yasinda! :)


Merhaba! :)

Bugün Lunapark Queen'deki ilk post yayınımın üzerinden tam 3 yıl geçmiş! Blogum her gün sizin sevginiz, desteğiniz, yorumlarınızla büyüyüp, gelişmeye devam ediyor... Ve ben her gün, yeniden, hiç üşenmeden "iyi ki" demeye devam ediyorum.. İyi ki kimseyi dinlememiş ve bu blogu açmışım, iyi ki hiç pes etmemişim, iyi ki blogum sayesinde beni bulan onlarca güzel kalpli insana kucak açmışım, iyi ki denemekten korkmamışım, ve iyi ki varsınız!

Bir blog sahibi olmak, bir bebek annesi olmak gibi... Ya da bazen evde sizi bekleyen yavru bir kedi gibi.. Onunla stres atıyorsunuz, sevip oynuyorsunuz ama ayrıca sorumluluklarınız da var.. İstikrarlı, disiplinli bir şekilde ona bakmak, beslemek, büyütmek, onun için düşünmek zorundasınız.. İşleriniz ne kadar yoğun olursa olsun onu ihmal edemezsiniz, çünkü size küser :) Ayrıca size yepyeni bir vizyon katar, yepyeni dünyaların kapılarını aralar, hiç düşünmediğiniz alternatifleri, fırsatları tek tek önünüze sıralar..

Belki her doğumgününde aynı şeyi yazıyorum ama blogum sayesinde o kadar mutlu oldum ki.. Bazen hayranı olduğum bir markadan evime gelen küçük özel bir notla, bazen blogum sayesinde tanıştığım ve neredeyse kardeşim gibi sevdiğim insanların yanında, bazen bir blog çekimi için Dağcan'la kahkahalar atarken, bazen bir etkinliğe giderken yaşadığımız maceralarda, bazen mail kutuma düşen bir mailde, bazen sizden gelen bir yorumda.. 

Dağcan... Dağcan, benim canım kardeşim, en iyi arkadaşım, beni en çok güldüren, yanında en güvende hissettiğim, aynı evi paylaşamasak da iki gün görmeyince deli gibi özlediğim, en kıymetlim... Blogumun en güzel fotoğrafları hep O'nun eseri.. Bazen adını yazmayı unutsam bile, siz bilin ki içinde benim olduğum bir kare varsa makine o anda %90 Dağcan'ın elinde.. :) O olmasaydı; bu blog, bu blog olmazdı. Ne kadar teşekkür etsem az, hiçbir karşılık beklemeden, sadece ben mutlu olayım diye yaptıklarını saymaya kalksam bu postu tamamlayamam, emeği büyük.. :) 

Bazen de şöyle düşünüyorum.. Peki ya farklı bir karar vermiş olsaydım ve blog açmasaydım şu anda nasıl bir hayatım olurdu diye düşünüyorum.. Mutlaka yine bir şeyler üretiyor, bir alanda profesyonelleşmeye çalışıyor olurdum, belki Yoga, belki Pilates, belki makyaj, belki tiyatro, belki resim.. Bu alanlardan birinde mutlaka bir şeyler üretiyor, yaratıyor olurdum.. Ama şimdi blogumdan aldığım hazzı ve maddi-manevi geri dönüşü alabilir miydim, pek sanmıyorum.. :)

Şöyle bir bakınca, geçtiğimiz 2. yaş doğumgünü yazısından bu yana hayatımda ne çok şey değişmiş, ne radikal kararlar yine.. Hem mesleki anlamda hem özel hayatımda köklü değişiklikler oldu. Bazı sonlar, bazı başlangıçlar, ama daha çok sonlar :) Ama her sonun, yeni güzelliklere bizi taşımak yolunda atılmış adımlar olduğuna inandım hep. Blogumun bu yeni yaşının da bana her anlamda yepyeni güzellikler getireceğine inanıyorum. Hatta inanmakla kalmıyor, hissediyorum, biliyorum :) Bütün güzelliklere tek tek şahit olacağınıza da şimdiden peşin peşin söz veriyorum!

Sözün kısası, bu kadar konuştuktan sonra artık ne kadar kısa olursa.. :) Size de minik bir tavsiyem var.. Her ne yapıyorsanız.. İçinde bulunduğunuz döngüden çıkın, zincirlerinizi kırın.. Her ne olursa.. Kendinize yeni bir hobi edinin, ne seviyorsanız, hayaliniz neyse.. Peşinden gidin, pes etmeyin, kimseye kulak asmayın.. En iyiyi hak ettiğinize inanın, çünkü hak ediyorsunuz :) Unutmayın, dünyaya sadece bir defa geliyorsunuz ve bu sizin hayatınız... Keyif almaya bakın, mutlu olun! ;)

Bugün de burada olduğunuz, beni her zamanki gibi yalnız bırakmadığınız, pozitif enerjiniz ve muhteşem desteğiniz için sonsuz teşekkür ediyorum...

Sizi Çok Seviyorum!
-Z-


Hello guys! 

My blog, Lunapark Queen is 3 years old today! Yes, this is a birthday celebration :)) Welcome!

I always think that starting to write this lovely blog is one of the best things i did in my life.. I had lots of great chances, collaborations, friends, nice comments, presents, invitations and much more.. But best of all, this blog gave me a new vision, new ideas, a new world! I've never dreamed about them, i feel so thankful for everything! I want to say thank you to each of you now.. Because, the real hero is you! :) You supported me! You loved me! And i'm just trying to do my best! If you have any other ideas or suggestions about my blog, please don't hesitate and leave a comment!!

Happy to have you guys! Thank you!

I Love You So Much!
-Z-


23 yorum:

  1. Blogunun 3.yaşı kutlu olsun canım.. Nice eğlenceli yaşlara.. =) Pozitif enerjisi olan sensin.. Biliyor musun aslında moda blogu diye esinlenmek için bakmıştım başlarda bloguna..Gerek fiziğim,gerek çalışma koşullarım,kimi zaman tarzım senin giydiklerinle pek benzer değildi ve ben bir kaç posta bakıp kapatırım böyle olduğunda, fakat vazgeçemedim senin bloguna hergün bir göz atıyım dedim,zaten sonra sadece moda olmadığını gördükçe daha da bağlandım.. Bu senin enerjinle alakalı kesinlikle..İyi ki açmışsın blogunu da severek takip ediyorum seni.. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum o kadar iyi geldi ki anlatamam.. Tam olarak yapmak istediğim, hissettirmek istediğim her şeyi yazmışsın :) Çok mutlu oldum cidden, ayrıca bloguma sık sık bıraktığın güzel yorumların arasında bu güne kadar cevaplayamadıklarım olduysa hepsi için toplu bir teşekkür de edeyim. Sen de iyi ki varsın :) Okuyan birinden geri dönüş almak harika <3

      Sil
    2. Rica ederim, hiç sorun değil çünkü instagramda mercan_ab olarak takipçinim ve sürekli etkileşim halindeyiz,her zaman cevap alıyorum oradan yazdıklarıma.. =) Sevgiler..

      Sil
    3. Rica ederim, hiç sorun değil çünkü instagramda mercan_ab olarak takipçinim ve sürekli etkileşim halindeyiz,her zaman cevap alıyorum oradan yazdıklarıma.. =) Sevgiler..

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim, hep birlikte umarım :)

      Sil
  3. canım benim 3.yılın kutlu olsun..inş bende 3. senelere getirebilirim bloğumu. Seeni uzun zamandır severek takip ediyorum ve gerçekten çok başarılısın ayrıca da samimisin..kendine iyi başarılarının devamını dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Gerçekten inanmadığım, düşünmediğim, güvenmediğim hiçbir şeyi buraya yazmıyorum.. Reklam içerikli postlarda dahi bu böyle.. O yüzden samimi olmak gerçekten benim için önemli ve bunu hissettirebildiysem ne mutlu bana :) Umarım senin blogunun da güzel yaşlarını kutlarız :) Sevgiler <3

      Sil
  4. nice yaşlar,uzun soluklu yayın hayatı dilerim darısı başıma...pek umudum yok ama :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürlerr :) Öyle demeyin, zaman çok çabuk geçiyor.. 3 yıl önceyi dün gibi hatırlıyorum :)

      Sil
  5. Nice 3 lere canım :) Seviyoruz seni !!!

    YanıtlaSil
  6. great and all the best and a lot of new posts dear :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much honey! You always supported me with your great comments! You're a great motivation for me and i'll be always waiting for your new comments!!! Thank you for being here, love you! <33

      Sil
  7. Çok güzel bir post olmuş! Nice yıllara:) http://bellemelange.net/blog/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim.. Tüm samimiyetimle düşüncelerimi yazdım :) Çok teşekkürlerrr!! :** <3

      Sil
  8. nice senelere diyelim o zaman :) bloğun çok güzel zevkle takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Süper bir post olmuş, tüm bloggerların hislerine tercüman olmuşsun
    daha uzun senelere :)

    YanıtlaSil
  10. Bu arada Dağcan'ın ellerine sağlık
    her post diğerinden daha iyi oluyor
    her bloggere Dağcan gibi bir foroğrafçı diliyorum :)
    önce kendime :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...