25.03.2014

Uzman TV : Karaktere Göre Giyinme Rehberi ;)





















Herkese merhaba! :) Bu sefer de UzmanTV'de sizler için "Karaktere Göre Giyinme" konulu soruları yanıtladım. Her karakteri hem anlattım hem de hepsine özel stiller oluşturup giyindim.. Hatırlarsanız daha önce de kıyafete göre çorap seçimi konulu videolarım yayınlanmıştı. Onlara ulaşmak için buraya tıklayabilirsiniz.. Bu sefer de cevapladığım her soruyu yine linkini ekleyerek aşağıya yazıyorum.. İstediğiniz sorunun üzerine tıklayarak videosuna ulaşabilirsiniz. Yorumlarınızı çooook merak ediyorum :) Benim için ilginç bir deneyimdi.. Desteğiniz için her zamanki gibi teşekkürler, sevgiler :*

Hello guys! :) I answered some more questions for UzmanTV and i told about how to wear for different personalities.. They're in Turkish language but if you want to watch me, you can just click the links below.. Thanks for your all time support! Love you! :*




-Z-


1 yorum:

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...