10.03.2014

Yeni Saç Rengim ve Modelim :)


Merhaba! Herkese güzel haftalar! Son zamanlarda saçlarımla ilgili birkaç değişiklik yaptım ve bu postla topluca paylaşmaya karar verdim. Yukarıdaki fotoğraf saçlarımın son hali.. Sondan başladık ama şimdi bir flash back yapıp en başa dönüyoruz :) Hatırlarsanız bu postta saç rengimle ilgili oldukça detaylı bir yazı yazmıştım. İşte şimdi kaldığımız yerden devam ediyoruz..

Hi babies!! After months, i decided to make a difference with my hair color and style.. So, the first photo and the last photo are my latest hair :) And the other ones are old.. I added them to compare easy :) I really want to know your opinions.. Which hair style and the color is best? :) Btw, i also made a hair color post here.. Have a great week babes! Kisses!!!


Öncelikle uzun süredir, belki 6 7 aydır sadece dip boya yaptığım için saç uçlarımın rengi oldukça akmış, boyanın kendi renginden uzaklaşıp turunculaşmıştı. Bunu yapma sebebim ise saçlarımın yıpranmamasıydı.. Ayrıca itiraf etmek gerekirse uçlara doğru oluşmaya başlayan açık renkler, gölgeler de hoşuma gitmişti.. Ama son aylara doğru renk iyice aktı ve güneş ışığında ve özellikle fönsüzken (bkz. Yukarıdaki fotoğraf) oldukça turuncu yansımalı garip bir hal aldı :)


Fönlüyken yine bir nebze daha iyiydi ama bu kadar süreden sonra bir değişikliğe ihtiyacım olduğunu hissediyordum. Ayrıca saçlarımın uçları yine biraz yıpranmış durumdaydı..


Ben de Yeşilköy'deki Baykan&Gürkan kuaföre giderek saçlarımı meşhur Baykan Bey'in ellerine teslim ettim. Kesim konusunda kendisi oldukça meşhur, ayrıca çok da tatlı bir sohbeti var :) Ama saçlarımı istediğimden biraz fazla kestiğini itiraf etmeliyim.. 2-3 parmak kesilsin, sırf uçlar temizlensin dedim, siz hesaplayın kaç parmak gitmiş :)) Neyse ki saçlarım çabuk uzadığı için bunu hiç dert etmedim, "iyi oldu tamamen temizlendi problemli bölgeler" dedim geçtim :) Ama renk konusu hala sıkıntılıydı..



Ben şimdiye kadar Loreal Majirel 7.35 kullanıyordum. 7.35 renk olarak "Kumral Dore Akaju" olarak geçiyor.. Bu rengi ilk (komple) boyadığım halim hemen üstteki sarı elbiseli fotoğrafta... Biraz daha içinde dore tonları bulunan ama akaju sayesinde turuncumsu bir yansıması da bulunan bir renk diye tanımlayabiliriz. Şimdi uyguladığım renk ise Loreal Majirel 7.42, bu da "Kumral Bakır İrize" diye geçiyor. Özellikle Emel Acar'ın saç rengi olarak ünlüymüş, araştırırken fark ettim :) Bir de Ashley Simpson'ın bir dönem çok popüler olan kızılımsı bir rengi var, bilmem hatırlar mısınız? O rengi isteyenlere de önerilen boya buymuş.. İkisinin de linkini ekledim, bakabilirsiniz.. Neyse konuya dönelim.. İrize demek, mora çalan renk demek.. Yani bu sefer kumral koyulukta, bakır ağırlıklı ama yansıması dore değil de, mor içeren bir renk elde ettim.. Mesela önceki renk güneş vurduğunda baya sarı parlıyordu, bu renk daha kızıl, daha kırmızı parlıyor içindeki irize yansıma sayesinde.. Bu arada iki renk için de doğal rengim oldukça koyu olmasına rağmen %20'lik oksidan kullandığımı da hatırlatayım. Eskiden %30'luk kullanmıştım ama çok gereksiz bir hareketmiş, saçlarımı boşuna yıpratmışım, bu postta bu konuyu da anlatmıştım, o yüzden tekrar detaya girmiyorum.


Baya teknik bilgi içeren, saç boyalarını anlatan, ders gibi bir post oldu :) Umarım sizi sıkmamışımdır.. Ben saç boyasını tüp olarak almayı tercih ediyorum, ressam olan annem aynı zamanda "kuaförlük ve güzellik öğretmeni" de olduğu için saçlarımı da o boyuyor :) Gerçi ben de O'nunkini boyuyorum, iyice öğrendim :)))

Bu arada yukarıdaki fotoğraflarda pek belli olmuyor ama kaş rengimi de saç rengimle orantılı bir şekilde kırıyorum. Bu konuyu da anlatmak istiyorum aslında, çok fazla detay var çünkü.. İster misiniz yazmamı?? :)

Harika bir hafta diliyorum!
Sevgiler!
-Z-

17 yorum:

  1. Ba-yıl-dım! Kesinlikle harika olmuş canım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkürler, beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  2. Mükemmel olmuş! Bu tonlar sana çok yakışıyor ve kaş renginle ilgili detayları da öğrenmek isteriz elbette =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam kaş rengi postu yakında geliyor o zaman, çok teşekkürler :) İyice kızıl tonlara gittim ama saçlarım uzayınca bambaşka şeyler planlıyorum.. :)

      Sil
  3. Ben de saç rengimi açmak istiyorum o yüzden kaş rengimi de ona göre yapmam gerekiyor, kaş renginizi nasıl orantılı şekilde kırabiliyorsunuz anlatırsanız sevinirim yazınızı bekliyorum. :) Saçlarınızın rengide harika olmuş ayrıca çok bakımlı görünüyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamdır kaş rengi postu yakında geliyor o zaman :) Çok teşekkürler güzel yorumunuz için, beğenmenize sevindim :)

      Sil
    2. Sabırsızlıkla bekliyorum kisa süre de saçlarımı açıcam ihtiyacım olacak. :)

      Sil
  4. Çok yakışmış , tabi isterim ben yazmanı kaşlar büyük sorun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, geliyor kaş postu yakında :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Thank you honey, which hair color did you like most? :)

      Sil
    2. Merhaba internette gezinirken bu yazınıza denk geldim.
      Renge bayıldım bende yaptırmayı düşünüyorum ama bir sorum olacak. Diplerden çıkınca saç çok sırıtıyor mu çok kötü duruyor mu?

      Sil
    3. Yani şöyle, açık bir renk sonuçta ve benim doğal saç rengim siyaha yakın koyu bir kahve.. Bu yüzden en geç ayda bir boyamam gerekiyordu, hatta üç haftada bir boyamak gerekir çok rahatsız oluyorsanız.. :)

      Sil
  6. Bayıldım rengeee :) çok yakışmış harika :))) ama bir sorum var size hatta sorun :/ ben siyahtan loreal çikolata kahveye döndüm dipler daha açık oldu altlar koyu ama renk çok tatlı tabi.. renk koyu olur dediler
    ama orta açık ve bakırımsı bir renk çıktı ve de resim çekince gün ışığıyla daha çok sizin renginiz gibi oluyor ama ben size göre daha buğday tenliyim .. yani demem o ki ben çikolata kahve boyama ne karıştırırsam böyle sizin tonlara benzer acaba? 7.42 yle çikolata kahve karıştırırsam nasıl olur sizcee :) çok uzattım kusura bakmayın kafam öyle karışık ki ve kendim boyadığım için sora sora ilerliyorum bişekilde :) sevgiler :****

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş çok yakışmış elçin sangu nun saç rengine benzemiş

    YanıtlaSil
  8. Merhaba saç rengin hoşuma gitti byzden bakır sacimin ustune7.42 majirel boyadim fakat koyu oldu smdi pişman oldm iyce aksinda 7.40 majirel veya igora 8.77boyamak istiyorum tutarmi?yrdmci olablrmsn

    YanıtlaSil
  9. Merhaba yardimci olablrmsinz..bakır olan saclarimi majirel7.42boyadim ve koyu oldu sizinki gbi drmuyor sewmedim v iyice aksinda majirel7.40 yada igora8.77dusunuyorum tutarmi sizce ?

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...