14.04.2014

Bonprix ile Yoga Deneyimi


Selam! :) Blogumu sıkı takip edenler biliyor, bir süredir Yoga'ya başlamak istiyor ama fırsat yaratamıyordum. Tam da bu durumun üzerine Bonprix'ten süper bir etkinlik teklifi geldi. Maslak Yoga Şala'da Canan Akduvar hocamız eşliğinde Bonprix spor kıyafelerimizle yoga yaptık :) Bir çok hareketi ilk defa deneyimlediğim için hareketleri doğru yapıyor muyum diye düşünmekten yoganın ruhani kısmına pek konsantre olmayı başaramadım açıkçası :) Ama bu konuda ilerlemek istiyorum.. Bu arada üzerimizde görmüş olduğunuz Bonprix spor kıyafelerine buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.. :) Herkese harika bir hafta diliyorum!!! :*
PS. Yoga Şala'ya girerken dış kapıda ayakkabılarınızı bırakmak zorundasınız, bu yüzden beyaz çoraplarım görüntü kirliliği yaratmış olabilir, peşin peşin özür diliyorum :D

Hello! :) If you are a good follower of my blog, you already know that i want to start to Yoga for a while.. I think that one of my favourite brands, Bonprix has felt it and organised a Yoga event for me :) They launcedh their new sport collection and we had a Yoga session at Yoga Sala.. It was really great experience but it was hard to focus all these new exercises.. But i want to continue to Yoga :) It makes my mind more clear and i felt refreshed after it.. Are there anybody who likes Yoga? :) Have a great week babes!! :*
PS. Sorry for white socks!! It's not allowed to wear shoes in Ythis oga Center :D

-Z-














2 yorum:

  1. ne güzel bi event olmuş!

    ve senin için de fresh bi başlangıç, hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...