29.04.2014

Ekinoks'ta Ne Giydim? :)


Herkese merhaba! Biraz(!) gecikmiş bir postla karşınızdayım :) 21 Mart Ekinoks'ta baharın gelişini, toprağın uyanışını Lidyana ve Twitburç ile birlikte Nişantaşı Hardal Cafe'de kutlamıştık.. Astrolog Zeynep Turan'ın önümüzdeki dönemle ilgili bilgilendirmelerinin yanı sıra Özge Ulusoy ve Esin Övet ile tanışıp, sevdiğim arkadaşlarımla da keyifli bir buluşma gerçekleştirmiş oldum. Fotoğraflar canım anneme, başarılı fotoğrafçı Sarper Kesim'e ve hepinizin yakından tanıdığı tanıdığı tatlı blogger Chunli Beauty Buse'ye ait :) Bu etkinlik için ne giydiğime gelirsek elbisem Oasap'tan, kendisini daha önce de bu postta giymiştim hatırlarsanız. Çorabım Penti'nin yeni koleksiyonundan ve çizmelerim de İnci'nin kış koleksiyonundan.. Bu kahverengi ceylan derisi çizmelerin aynısını 2008 yılında yine İnci'den almıştım ve o kadar severek kullandım ki artık çok eskidiği için aynısını gittim tekrar aldım. Aynı model her kış üretiliyor, tavsiye ederim.. Öpüyorum!!

Hello sweeties! I'm a bit late to publish this post. These photos are from March.. :) It was a great event to celebrate Equinox at Hardal Cafe. I prefer to wear this cute dress for this event. If you remember i also wore this dress at this post. You can find all the brands which i wore in this post below, as always :) Thank you for your support!

-Z-













Elbise / Dress : OASAP (Click here!
Çorap / Tigths : Penti
Çizme / Boots : İnci
Bileklik / Bracelet : Persunmall (Click here!)


Sosyal medyada da iletişimde kalalım derseniz tıklayın! ;)
Click for social media ;)

Twitter        Instagram        Facebook       Pinterest 


9 yorum:

  1. elbisenize bayıldım..

    sevgiler :))

    YanıtlaSil
  2. valla süpersin ya elbisen çok yakışmış en güzel sensin aralarında :)

    YanıtlaSil
  3. anneniz doğrusu sizden şık :)))
    özge ulusoyun boyu kaç baya uzun durmuş ve saçları ne kadar parlak :))

    YanıtlaSil
  4. Hheeheh evet annem çok şıktır, O'nu da ben giydiriyorum zaten :D Özge Ulusoy'da 10 cm'den fazla topuklu ayakkabı vardı, benim boyum 175 ve topuklu giymemiştim, yan yana duruyoruz ona göre hesaplayın :D Saçları aslında sarı olduğu için yıpranmıştı biraz yakından parlak durmuyordu yani ama sarı renk ışıkta yansıdığı için fotoğraflarda baya parlak çıkmış gerçekten, siz söyleyince fark ettim şimdi :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. elbiseyi çok beğendim :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...