21.04.2014

Haydi Gelin Renkli Bir Oyun Oynayalım! :)


Selam! :) Beni tanıyanlar çok iyi biliyor ki renkleri çok severim.. Moda ile ilgili konuları bırakın, boyaları, kalemleri, küçük not defterlerini, kitapları bile sırf renkleri için satın alabilirim :) Yine kozmetik aynı şekilde, ihtiyacım olmasa bile rengini beğendiğim için bir sürü şey satın almışımdır. Büyük ihtimalle bu bir alışveriş hatası ama benim gözümün önünde durdukça mutlu oluyorsam çok da büyük bir hata sayılmaz, değil mi? :) Topuklu ayakkabı konusuna hiç gelmiyorum bile.. Sadece benim olsun, giyemesem de masama koyayım izleyeyim mantığıyla kaç ayakkabı aldım bilmiyorum :)) 

Ben de sizin için ufak, renkli ve tabi ki hediyeli bir oyun hazırlamaya karar verdim. Gök kuşağının yedi rengini bu haftanın yedi gününe böldüm.. En sevdiğim kişisel eşyalarımla sizin için renk renk kolajlar hazırladım. Bu kolajları bu hafta boyunca her sabah "Günaydın" mesajımla birlikte Instagram hesabımda bulacaksınız (@zumracelik) Yapmanız gereken ise instagramda bugünkü kolaj fotoğrafımın altına yarın için hangi rengi seçtiğim konusundaki tahmininizi yorum olarak bırakmak.. Toplam altı adet tahmin yapacaksınız, eğer yedi günün sonunda 6 adet tahmini de doğru olan bir izleyicilerim çıkarsa onlara benden sürpriz bir hediye var :) Kişi limiti yok! Ama herkes ertesi gün için tek renk tahmininde bulunabilir, çakallık yapmak yok :D Hadi bir de ipucu vereyim.. Seçtiğim yedi rengi yukarıdaki resimde görebilirsiniz, tahminlerinizi ona göre yapın :) Haydi şimdi tıklıyoruz instagrama, yarın için tahmin yapma zamanı!

Sizi seviyorum!
-Z-

Hi babies! If you know me, you know that i'm obsessed with all colorful things. I sometimes buy the items just for their colors. It can be a pair of heels, some cosmetic stuff some note books or something etc. When i see them in my room i feel so happy. It sounds like a kind of stupid thing, but it's not because i feel really happy :))

So, i decided to prepare a colorful and funny game for you. I divided the rainbow colors to seven days and i prepared seven colorful collages with my personal stuff for each day. I will share them on my instagram account (@zumracelik) with good morning messages.. And what should you do? :) You'll just guess the next day's color by leaving a comment under today's collage photo on instagram. You'll guess six colors and if you guess all of them right, i'll give a surprize gift to you! :) As a clue, you can see the seven colors which i chose above ;) So, let's go to instagram to guess tomorrow's color!! 

Love you!
-Z-

4 yorum:

  1. Çok eğlenceli.. :) Renkli olmaya,renkli giyinmeye (ayarında tabi.. :))) ve hemen hemen her renge bayılıyorum... Senin de yazdığın gibi, rengarenk gördüğüm kalem,defter,fincan,bardak,saksı,çiçek her objeyi alıyorum.. :)

    YanıtlaSil
  2. Haha ne tatlı bi fikir olmuş bu, ben varım bu oyuna :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...